OT rysningar
kollar på dirty dancing 2 och jag får på allvar rysningar….klarar inte av att kolla på dansfilmer utan att må dåligt samtidigt som jag älskar det! Drömmen har allid varit att bli dansare…har danst i flera år, men pga flytt etc blev det lagt på hyllan..men varje gång jag ser en dansfilm blir jag påmind och får sån längtan! gaaaaahh…nu skall jag rysa vidare ;)
Titta på Lasse Brandeby, det är aldrig försent! 
Sara

#1 haha
golf.ifokus.se
kan brandeby så kan ju vem som helst. =)) hihi
Medarbetare på Iller.ifokus och Sajtvärd på vin.ifokus.
haha oh yes! men jag skulle inte vilja kalla det brandeby gör för dans ihihi;)

Varför inte börja igen sarae????
Dom säger ju att det aldrig é försent……

uscha. sånna filmer är för sliskiga ;P
#5 jo det e väl sant…men som dansare tar karriären slut rätt nart om man säger så ;) å formen har man ju inte kvar nånstans hihihi
gaah vilket dumt slut filmen hade då…nu e jag grinig! så kan det inte sluta!
Hur slutade det då???
missade det, om inte folk vill veta det så vill jag gärna veta det via pm. =0) hihi blev ju supernyfiken nu.
Skulle gärna dansa, det ser så kul ut. Men man ska ju ha tid med det oxå. Undrar var man ska hitta den.
ah, då förstår jag sarae att du blev besviken. Taskigt och göra ett sånt avslut.. hihi
ja visst var det! jag var ju helt inne i latino lover svängen..å så bara tvärstopp..suck

haha, det är en film med abrupt slut. Där man liksom får tänka fram slutet själv. ;-) Använd din fantasi Sara ;-)
Själv tävlingsdansade jag när jag var liten. Så på den delen har jag gjort mitt ;-)
Älskar fortfarande att dansa sådant som ni andra skulle kalla gammeltjoa eller något :-) Men skojigt är det i alla fall. även om det lagts på x-antal kilon och taskigare kondis. Men det är smällar man får ta med åren. men jag har i alla fall något att tänka tillbaka på. ;-)
Cave quid dicis, quando, et cui
Audiatur et altera pars
du får ursäkta mig Sarae men jag får rysningar av denna film pga att den är sååå dålig… ;)
Sajtvärd på Iller.ifokus
haha..så länge de dansar spelar det ingen roll hur filmen är..den blir faktikst bra än´då ;) så länge de dansar bra!
#12 jasså du Åsa..detta hade jag ingen aning om! vad dansade du?

Jag är bara så grymt besviken.Besviken på att den bästa film jag vet…hur dålig den kanske än må vara i andras ögon får en uppföljare(nu visserigen bara till namnet)som är så…skräp!
jo det e sant! 2 an e en total katastrof! Jag försökte bara tänka bort att det var en uppföljare..fick låtsas som att det var en fristående b film för att inte få anfall… ;)

Undrar om…
När man var 14-15 och dirty dancing gick på bio (såg den 7 ggr…sant)så tyckte min mamma att den var rosenfärgad dynga men det var det bästa jag visste "Nobody puts Baby in a corner" Dagens flickor…ser de den nya DD på samma sätt? Min dotter är snart 17 så jag tror hon hamnar lite utanför den rosenröda skimmern.
hmm…jag ser DD på samma vis…helt underbar…å jag e 24…

förstår mig faktiskt inte på tidens gång ibland. Ja är 35 (jag vet…lastgammal) men känner mig inte så mycket äldre än min dotter på 16. Jag får visa leg på systemet 2 ggr av 3 (skojar inte)…o ändå så sitter en lite skitunge på bussen och säger " mamma…tanten sa att jag fick trycka på knappen nu…får jag de?) Var går den hårfina gränsen mellan tonåring o tant?

Jag är tant!!! Fyller 20 snart 
golf.ifokus.se

Och om man jämför Dirty Dancing 2 med Grease 2 så är Dirty skitbra!!! På tal om annat :P
golf.ifokus.se

Och på tal om annat igen så älskar vi dansfilmer här hemma, har typ alla, salsa, flashdance å footloose eller vad de heter och stavas :D
golf.ifokus.se

finns det någon 2:a som har blivit bättre än 1:an någon gång? Klart scary movie filmerna men de är ju ett eget kapitel

#23, Terminator, Tillbaka till framtiden, pirates of the carribean,… finns säkert fler.
#22 Du kanske kan lära Melwin att dansa lambada då.. 

Kolla gärna in våran hemsida http://www.diamantens.cybersite.nu

jag har blivit kallad tant sen jag var 17 och jobbade på konsum….å det håller i sig "ge nu godiset till tanten i kassan…fråga tanten om de har sånna….be nu om ursäkt till tanten" gaaaaah
jag vet hur du känner. jag älskar dansfilmer det baar rycker i mina ben när jag tittar på filmerna, men jag märker det inte sj det ä'r oftast killen som säger åt mig att ligga still =)
men efter att gått 3 års estetisk dans vill jag inte plugga vidare än.

Jag satt oxså och tittade på den men blev grymt besvik speciellt av slutet!!! Nä ska det vara dirty dancing så ska det vara den RITKIGA filmen med patrick swayz (uräkta stavningen). Man bara dregglar. Kan se den filmen miljadre gånger. Jag vill oxså lära mig att dansa!!=) Kan du inte bli danslärare åt mig då sara?? Då får du ju dansa oxså!! Bra ide va?? De är så mycket man vill göra men som man lägger på hyllan av olika anledningar. Ibland undrar jag varför man inte gör det som man verkligen vill göra. Jag har alltid velat dansat men de har lixsom aldrig funnit nån möjlighet där jag har bott. Men men.,…man får väll stå här hemma och ha sitt eget dansgolv och sedna ut på krogen och chejka loss. haha=) Längtar tills classic car week då j*vla ska ja dansa dansgolvet av dem=). Var faktiskt fränt för en gång var ja och min pojkvän där och dansade, bugg o chejkade. Varken han eller jag är speciellt bra på att dansa men vi fick jätte mycket beröm av par runt omkring oss =) *stolt*
#28 coolt! ;)
Kör i vind..synd bara att vi bor så sjukt långt ifrån varann ,;)

#29 kör i vind?? Ja vart bor du nu igen då??

#31 aha. ja det avr ju en bit det =) Hmm..men vi får väl köra dans på distans…haha eller vad tror du??
hehe…hmm det hade kanske vart nått! hur man nu gör det hihihi
Webcam.. 
Sara

#14: Mohahaha, det är mycket du inte vet om mig. Jag dansade de löassiska sakerna. Foxtrot, rumba, vals och cha-cha :-)
Hysteriskt roligt i alla fall när man är liten och dansar i högklackat och klänningar med en massa trassel på :-)
Audiatur et altera pars
ooh coolt åsa! detta måste ju jag se bevis på! både på bild och på riktigt!

Ja du sara. Du får väl helt enkelt göra en video med dig själv och så visar du några grund steg. Och så får jag göra efter. Så har du lite schysst musik i bakrunden. Typ som cameron elctras strip arobics. Har den på datorn men har prövet ett par gånger men ger upp efter tre sek eftersom de är för duktiga. Fattar ju noll hur de kan ska loss så bra i kroppen??!! Stel som en pinne… haha=) Sedan är de ju något vigare en mig. haha- oj oj börjar redan känna mig som en stel gammal kärring. haha
haha…ja enligt min sjukgymnast så har jag rörlighet som en 86 åring, så jag vete sjutton om jag e så bra dans lärare längre ;)

Hmm…strip-aerobics. En länk tack!

#36: haha, jag har faktiskt en bild när jag tävlar. men den är så jäkla dålig. Men påminn mig när du kommer nästa gång så ska du få se det.
Själva dansandet har jag nog förlagt lite. men nog kan jag sitta och påpeka de stilrena felen på lets dance med toermerna som gör malin tokig. hihi
Audiatur et altera pars
Lägg ut bilden här vet ja.. !! Hehe
Kolla gärna in våran hemsida http://www.diamantens.cybersite.nu

#40 moahaha den ska jag se!

#39 vad vill du ha länk till?? fattar inte riktigt?? Är väl bara att söka på youtoube efter cameron elctra stirp arobic. Eller?? Vad vill du läsa om den eller vill du ha dvd?? hm..
Om du har msn kan jag skicka den filen som jag har med henne. Men de är nå konstigt ihopplock av dvd eller nått.. så man får lära sig själv haa.