Iller iFokus

Iller

Etiketterillern-i-mediaillern-i-litteratur
Läst 2150 ggr
madison
0

svt-djursjukhuset

Gottfridsson
0

http://svtplay.se/v/2248883/djursjukhuset/del_6_av_10?cb,,1,f,-1/pb,a1364150,1,f,-1/pl,v,,2241340/sb,p102625,1,f,-1

Jag gjorde länken aktiv. Om du gör ett mellanslag efter att du klistrat in länkarna, så blir dom aktiva Flört

madison
0

haha tack ;)

[Thiah]
0

Någon här som äger Nemo? Bara för nyfikenhetens skull.

Annars tycker jag Djursjukhuset är en bra serie, dom visar så pass många olika djur och förtydligar råd som veterinärerna gett flera gånger så att de verkligen fastnar hos oss människor.

StickyKitten
0

Ca 13.20 minuter in i filmen kommer illern. Så söt så man storknar… :)

madison
0

jo värkligen en söt skit! jag vill skaffa en iller och när man se sånt dära blir man ju bara så sugen!

[Thiah]
0

Jag har varit sugen på Iller länge men det är inte ett husdjur för mig. Så jag nöjer mig med att titta och någon gång hälsa på nån annans iller. Glad

HannaM
0

#3 Peter Andersson ska iaf äga Nemo.. var åtminstone vad det stod på röntgenplåten när den skymtade förbi=)

kredka
0

Har tittat på den igår av ren slump , min son lämnade tv på barnkanalen , så när han somnade började jag tita hehhe :D  vilket bra jobb vet gjorde! måste vara svårt att jobba på sådana små ben . och Nemo är såååå söööt :) och var så duktig

Välkommen till ferretplanet.se :)

Christine9
0

Man får ju se när ägaren hämtar Nemo sen om man kollar vidare mot slutet :)