Vitaminbrist?

Sara
Hungrig kille!
praktiserar som kanin 
#2 ALLTID!! Camaro menar å det bestämdaste att han inte utfodras nog. Det är ju illern som tryckte i sig 4 dagsgamla kycklingar på raken och tuggade huvudet av den femte (fast han såg mätt ut vid 2,5) för att de andra närmade sig och ville smaka de med..
#3 Det bland alla andra saker han menar att han tar ansvar för när det kommer till den kulinariska fronten!
Paulina
#4 Haha men jag kan förstå honom, jag kör också lite på att äta fort så man slipper bjuda när det gäller nam-nam ;)

Underbar bild. Ungefär som Lurvas som aldrig stal mat….förutom isbergssallad och majs. Då kunde han inte hålla sig.
Åh, det är inte bara mina illrar som gillar morötter
.
Hillbiörns illrar finns på Facebook.

haha vill han vara med mina barn och starta vegetarisk förening? Alinda käkar gröna ärtor (frysta och kokta). pasta och rå zuchini.. Bels är glen i sojakorv och alla frukter i stort sett, sen käkar han och Meja ost med god aptit=) Valle däremot är en riktig iller som mest äter kött, illergodis och kanske lite vattenmelon=p
Men.. ingen är lika matglad som din Camaro.
#8 Gärna det säger han! Han har ju hittills inte haft möjligheten att få delta i en helt vegetarisk förening och med tanke på hur intresserad han är av olika matföreningar (påläggsföreningen, mjölkproduktsföreningen, exotiskafrukterföreningen, grillatköttklubben, brödförbundet etc.) så är det ett måste. Vart är ansökningsblanketten?
Paulina

#9 Oj oj, det ÄR verkligen ett heltidsjobb att vara maro.. kan han dela med sig lite av energin? Jag menar alla dom föreningarna med möten och träffar och sen dessutom hinna med att vara söt och gömma möss bakom toastolen!
Alinda mailar ut blanketten! Medlemsavgiften betalas i gröna ärtor=p
#10 Med tanke på att han äter för tre (herregud mina matkostnader mer än dubblerades när han flyttade in) så vore det märkligt om energi saknades!
Damn! Vart hittar man ärtor såhärårs? Matten är ju värdelös på den fronten. Duger majs? Blomma? Musmat?
Paulina

#11 Haha.. ja alltså.. frysdisken? Alinda äter dom ju i det formatet också. Annars finns dom faktiskt som konserv om han vill vara säker på att dom är fräscha när dom kommer fram=)
MAT MAT MAT!!!!!!!!!
#4 Ställ undan julskinkan så han inte smäller i sig en hel sån om han får chansen!
Sajtvärd på Iller.ifokus
Fiona vill oxå vara med klubben men säger att MELON är ju omnomnom!!! Å matte har ett helt paket med gröna ärtor så betalning kan ordnas omgående!! :)
Yesterday is history, tomorrow is a mystery, but today is a gift. That is why it is called the "present."
#12 He's off to ICA!
#13 Skojja inte!!
#14 Vattenmelon ja.. *ryser* Jag var faktiskt för första gången rädd för att bli huggen av honom när han fick sniff på det, och jag har aldrig någonsin varit nervös ens för ett naffs från honom :S
Paulina