Iller iFokus

Iller

ViktorMarina
0

hmm, förstod inte mkt av den där annonsen.. men underligt lät det minsann!

skrellet
0

hon kanske har en egen uppfödning och vill ha friskt blod?

sarae
0

tar mig friheten att lägga in länken

http://kopochsalj.eniro.se/query/what/gti_info/search_word/ILLER/direction/full_search/district_code/1/sort/-fulldate/id/A5155944/dir_code/1/parent_district/1/ordernr/1/stq/0/stq_val/0/hpp/3

Men allvarligt! han var ju skit söt!!! Men jag fattar inte heller anonsen….men jag kan nog tänka mig att byta en av mina moahahaha

skrellet
0

ja den var riktigt gullig Skrikandes

Theres
0

vad är det ni inte fattar med den annonsen? den är ju helt solklar =)

golf.ifokus.se

Strumpan
0

Den var ju bara för gudomigt söt! Men 7-8veckor, är inte det lite ungt??? Jag menar, den diar väl fortfarande…

Mvh Jenny

Faxlin
0

Ska vi byta, ska vi byta grejer med varann? en liten valp mot en ofödd valp. hmm, ja för att fixa in nytt blod så why not.
Fast visst lät den lite rolig. Och åldern är alldeles för tidig. De diar visserligen inte, men de behöver mamma.

Cave quid dicis, quando, et cui
Audiatur et altera pars

Strumpan
0

Det var en riktigt söt plutt

Mvh Jenny

[jenkass]
0

men jag fattar inte heller? *jag vet jag är blond* :P är det en av hennes valpar hon håller upp eller what? (men i annonsen så skriver hon att hennes kommer i sommar)

JossanH
0

den bilden är stulen från illersveriges fotoalbum kan jag säga!!!

Sajtvärd på Iller.ifokus

skrellet
0

eller så är det hon som skickat in den :P

[jenkass]
0

ja för vad jag förstod av annonsen så vill hon bara byta valp senare när hennes kommit, illern på bilden har inget med annonsen att göra… Eller har jag fel?

Strumpan
0

Jag tyckte oxå att annonsen är konstig men å andra sidan så är jag oxå blond…Generad

Mvh Jenny

JossanH
0

#11 nä, den bilden är gammal och det är johannah som tagit den..

#12 det borde iaf stå att inte bilden är på någon av hennes illrar!

Sajtvärd på Iller.ifokus

[jenkass]
0

ja då var jag alltså blond och smart i detta läget då :)

Strumpan
0

Jag me!!!!FörvånadCool

Mvh Jenny

Gilla
0

"Ska hälst vara van vid att bli hanterad av både kvinnor och män" Vid 7-8 veckor så har de väl inte hunnit se så stor skilllnad..typ bara Illermamma-Inte illermamma? O framför allt…vid 7-8 veckor är de väl vad vi gör dem till..många gånger..förhoppningsvis Glad

sarae
0

ja, och förövrigt anser jag att vid 7-8 veckor e de alldesle för små för att tas från mamman

Gilla
0

Absolut. Marw var 10 veckor när vi hämtade honom. Innan dess är det väl för tidigt… som jag har förstått iaf

Trolltott
0

Inte för att verka som en total tråknisse, men är det verkligen vettigt att vi diskuterar den här annonsen när det handlar om en tredje part som inte kan försvara sig själv? Oskyldig

Alwyn
0

Det e ju uppenbart att denna person inte är illervan eller någon seriös uppfödare om hon annonserar hej vilt om att hon vill byta till sig en valp som dessutom ska va för ung! Och så har hon ingen valp å byta med än heller. Hoppas iaf att det går bra för den kull hon ska ta i sommar för här lär hon ju inte söka hjälp tror jag iaf.

Stj3rnfallet
0

Är det bara jag som inte ser en bild i annonsen?:P Har sett den tidigare, men har aldrig sett en bild.. Enirokartan är ju inte särskilt söt!:P

sarae
0
JossanH
0

#20 jo håller med dig!

Sajtvärd på Iller.ifokus