Iller sökes :)
Hej alla glada!
Jag söker en kompis till min lilla Nova!
Det jag söker är en valp som har blivit kvar sedan sommaren, eller en omplaceringsiller.
Jag har letat rundor lite här på forumet, men allt är väldigt rörigt då jag inte vet vilka som är sålda eller inte :P
Så jag tänkte att om ni vet något som har en iller som behöver ett nytt hem så skicka PM eller skriv här :)
Jag föredrar en hona, och gärna i Skåne. Men om det finns någon stackars iller där ute som behöver ett nytt hem akut, så säger jag absolut inte nej!
Jag har haft Nova i 5 år, och bor nu med min flickvän och Nova i en 3a i Helsingborg.
Bilden är på Nova. Det är omöjligt att få en bra bild på henne, för hon ligger stilla och fint tills kameran kommer, då hoppar hon upp och ser förvånad ut, som ni kanske ser på bilden :P
MVH Marc
Hej!
Jag tror att Murgrönan har ett par illrar kvar.
Mjöligt att Gottfriedsson här inne också har.
Sen finns det en tråd högst upp som är nålad, där jag förstår att endast akutella illrar finns uppskrivna.
Lycka till! :)
Raggarillerns uppfödning i västerås har kvar valpar.

Jag har två flickor kvar! Viltfärgade, chippade och vaccinerade. Finns i Kävlinge utanför Lund.
"Wrong in all the right ways" - kullen är äntligen här! Följ valpdagboken på min hemsida

Tack för alla svar och PM!
Duholm, jag mailade dig på mailen som fanns på din hemsida!
Hoppas verkligen att jag kan få hem en liten illerflicka snart, har tillochmed charmat flickvännen med Nova nu när vi har flyttat ihop.
Hon kan inte sluta leka med henne trots att Nova är väldigt otålig och bitig mot andra, särskilt tjejer :P Ganska förståeligt då det bara har varit jag och min bror som myst med Nova de senaste åren, då jaag har jobbat, pluggat och återigen jobbat!
Än sålänge kommer de iaf överrens!
Just det: Kan ju passa på att fråga om tips när det gäller att föra ihop en ny iller med sin nuvarande sötnos. Är det bra att illrarna spenderar mycket tid med varandra i början, eller ska man te.x. låta det nya tillskottet lära känna omgivningen?
Tack så väldans mycket! /Marc