Snö!

Oj, ack så fint men det är så kallt o ruggigt ha ha, här i västra skåne har vi ingen snö än.

#2 Fint och härligt, nu är det lite ljusare ute också :) Det är behaglig kyla nu, förut innan snön kom så var det ruggigt och isande kallt. Tycker synd om dig, hoppas det kommer snart ;)
#4, ha ha inte ska du tycka synd om mig, jag är glad om jag slipper det, passar alldeles utmärkt att kolla in bilderna istället 
5-6cm snö och någon minusgrad här oxå, men de har lovat regn och rusk till imorgon, bläääh!
Har det väl snöat får det gärna stanna till våren. Hatar slaskiga vintrar. Ska de vara vinter så ska det vara vinter och inget mitt emellan.
Helst så får det vara sommar året om, så fram för mer "global warming"! 

#5 hehe okej, då har du tur isåfall då;) Snön ligger fortfarande kvar här och jag vill bara ha mer för att kunna köra min nya skoter
#6 Uscha, ja när snön väl kommit så kan det stanna tills det smälter undan i ilfart. Vill knappt sätta ner fötterna när det är slask ute. hehe ja sommaren är härlig men tycker om att vi har så många olika årstider, om vi skulle ha sommar året om så skulle vi säkert lessna tror ja;)
Här är min skoter som jag längtar att få köra, nyligen köpt så har inte ens testkört den..bara trånat och små grejjat med den:P Börjar bli otålig nu, särskillt när vissa chansar att köra men själv vågar jag inte för då är risken att man kör sönder något då det inte finns något riktigt underlag att köra på än.
#7 Nice 
Själv tycker jag visserligen att scooter är kul men jag kommer nog aldrig att skaffa nån.
Här är mina anledningar att jag föredrar sommaren

#7 Håller med dig om att snön nu ska stanna tills den över natten helt försvinner. Slasket är värdelöst.
#8 Snygg…du får fixa bönpall åt Bogey och Imie 
#10 Ja eller så får jag skaffa en sån här 

Det här är min anledning till att jag vill att det ska vara sommar