R.I.P Elvis!
Inbäddat innehåll kan använda tredjepartscookies och spårningsskript.
Imorse somnade min älskade Elvis in 
Vi gav honom en sista chans att bli bättre men hans lilla kropp orkade inte svara på den vätskedrivande medicinen han fick igår.
Elvis var min första iller och även den första att lämna mig. Det känns jättejobbigt och jag saknar honom så.
Han var den som alltid ville gå ut på sommaren och leka i gräset, han var den som alltid snodde våra strumpor, han var den som alltid låg med och tittade på tv, han var den som alltid ville ha leversnittar som godis - och framför allt så var han den som alltid hade en puss över att ge.
Det finns ingenting i världen som kanfå honom tillbaka eller ersätta honom och det är en hemsk känsla att veta. Aldrig mer kommer jag få pussa på honom, gosa med honom eller ens hålla honom och aldrig mer kommer jag få se honom leka på det sätt som bara han kunde.
Jag vet att han är på en mycket bättre plats nu där han slipper lida och ha ont men fan vad jag skulle ge vad som helst bara för att få hålla honom en sista gång.
När jag var på väg hem från veterinären spelade de Bon Jovis Always på radion och det finns verkligen ingen annan låt som bättre skulle kunna beskriva vad jag känner för världens finaste illerkille!
Elvis - matte, husse och dina illervänner Chiquita, Triss och Noel kommer aldrig att glömma dig.
Vi ses igen om en miljon drömmar och tio tusen önskningar!

Jag är så ledsen för din och Elvis skull!
Men att slippa lida var den finaste gåvan du kunde ge honom. Kram!
Sara
Elvis var en supersöt kille. Kommer aldrig glömma honom på Örebro träffen för något år sedan då han sprang omkring på golvet. När du plockade upp honom så la han sig tillrätta och bara sten-somnade.
Beklagar sorgen Elin, men du gjort helt rätt.
Tänker på er och det är bara att höra av dig om det är något.
Kramar.
jag beklagar :( jag vet hur de känns 
stor tröstkram till dej gumman!
Jag beklagar så.. :(
Det är inte alla som får chansen att minnas så många fina saker som du om Elvis.
Sajtvärd på Iller.ifokus

Skickar en hel hög med tröstekramar till dig, Elin från ylva och iller-ligan. 
Beklagar så din sorg! tröstkramar från oss
Usch jag är lika ledsen när jag hör låten Always som när vi pratade i morse när han hade fått somna in. Tårarna rinner ner för kinden för han var en otrolig fin grabb.
Kommer sakna Elvis "The King" puss och kram från oss Örebro
Vi tänker på er.
Medarbetare på Iller.ifokus och Sajtvärd på vin.ifokus.

Beklagar sorgen, verkligen. Hoppas Elvis hälsar på hos Frick och Gonzo… :(

Beklagar verkligen :(
// Amanda
Jag beklagar innerligt Elin, mina tårar rinner men du gjorde rätt o tvivla aldrig på det o jag e säker på att ni kommer träffas en vacker dag igen.
Beklagar verkligen din enorma sorg! 
Paulina

Så otroligt ledsen :o((
*Kramar om*

Beklagar att det slutade så.

Naturligtvis tänder jag ett ljus för honom, Kramar om dig,

#16 Jag ska leta upp ett ljus åt elvis
Elin, alla mina tankar till dig just nu! Har själv varit i den sitsen att förlora sin "första" iller och hur man än "rangordnar" dom så sätter det tydligt sina spår…jag tänker på albin väldigt ofta men nu är det såna minnen som får mig att le. Till sist kommer man ändå till den platsen då man känner sig så lyckligt lottad över att fått ha dom i sitt liv.
Stor kram till dig!
NEEJ! Men åh:( Gumman! *skickar massor med tröstkramar*
Jag beklagar. Och har nu tänt alla femton ljusen för lilla Elvis.
_No way! Yes way!
Jag har haft ett ljus tänt för Elvis hela kvällen..
Tänker på dig och beklagar verkligen. Har tänt ett ljus för Elvis här hemma.
Jag tände oxå ett ljus efter jag läste hennes tråd.

Ni är för underbara allihopa!
Jag trodde inte man kunde gråta så här många tårar och än är det inte slut. Jag saknar honom så och har fortfarande inte fattat att jag inte kommer få se honom mera 
Jag är så otroligt glad att jag har Chiquita, Triss och Noel som tröstar mig men det märks att de är lika förvirrade som jag och funderar var Elvis har tagit vägen.
#25, det är inte alls konsigt att du fortfarande e ledsen o att dom andra undrar var hon e, trots allt är det bara sen igår morse o det är ingen tid min vän. Men om de så tar en månad eller 3 så har man rätt att sörja så känn ingen skuld över det, ni älskade ju honom allihopa. kramis.

Beklagar verkligen din enorma sorg!

Beklagar så Elin. Sänder en massa tröste kramar till dig.
Cave quid dicis, quando, et cui
Audiatur et altera pars
Beklagar så sorgen Elin

urs då beklagar värkligen din sorg han var värkligen mysig lille Elivis,
Grostaquin och gustave och Amethist sänder kram och tanke till er alla. Även jag sänder kramar i massor till dig och de andra hemma i Gävle

Beklagar så mycket Elin.

gråter beklagar sorgen känner med dej … kram från vippan o tingeling med O crazy

Nu har det redan gått en vecka men det känns som det var igår. Tiden har gått så otroligt sakta här hemma och det går inte en dag utan att jag tänker på min gosgubbe. Ingenting är som det ska utan honom.
Visst hade jag väl förväntat mig att det skulle göra ont, men inte att det kunde göra så här ont…
Elvis ljus brinner fortfarande varje dag och det kommer ta lång tid innan jag vågar sluta tända hans ljus när jag vaknar på morgonen.
#33, vet hur det är…nu har det det 6 månader sen älskade Bilbo fick somna, men det känns som igår. Vissa dagar är lättare och vissare svåra, men oftare och oftare har jag minnen som jag minns med ett stort leende och inte blir så ledsen av…*Kram*

17 april kommer från och med nu vara både en glädjens och saknadens dag.
I lördags skulle ha varit Elvis 6:e födelsedag, samma dag som min brorson döptes och jag blev gudmor. Grät en skvätt av både glädje och sorg, men glädjetårarna var även över Elvis och den fina tid vi hade tillsammans.
Det känns konstigt nu när våren börjat komma när jag inte har skrutten som sitter vid dörren och vill gå ut och leka i vårsolen.
Nu när tjälen går ur marken måste jag även bestämma mig om jag vill ha honom och Trissan hemma på byrån eller om de ska få en viloplats vid vattnet i stugan. Usch vad jag hatar att förlora de små 
uss ja de e inte lätt :( kram på dig !
Det är svårast när födelsedagarna kommer, speciellt när det finns annat som firas samtidigt :-( men… han har skänkt dig minnena av den fina tid ni hade och det har hjälpt dig att känna även glädje när du minns honom :-)
Tänder ett ljus för pojken din och skickar en kram
//Ammi

Ett långt år av saknad!
Dagarna har varit varierande, ibland har jag tänkt på honom med glädje, pratat om honom och skrattat åt allt han hittade på men ibland har saknaden trängt sig på och några tårar har kommit.
Han står fortfarande på byrån och nu när hösten kom var det mysigt att få börja tända hans och Trissans ljus igen.
Saknar honom så otroligt mycket!!!
#38 Jo, saknaden finns alltid kvar och den är svår ibland. Men alla roliga minnen från tiden man hade tillsammans, ger så mycket glädje.
Jag tror att det är nyttigt att både känna glädje och fortfarande få känna sorg efter en saknad vän. på så sätt kommer han alltid att vara med er.
Sajtvärd på Iller.ifokus
ursch vad hemskt,
jag hade en råtta (en av mina första) men hon vart jätte sjuk hon blödde mellanbena och rosslade och var jätte dålig. vi for in för att avliva henne så hon slapp lida för hon mådde värkligen inte bra. på vägen dit så hade jag hon i knät. hon tittade med sina sorgsna och rädda ögon i mina. sen sjöng dom på radion, you are my angel save me from dangers.
och det var det ja inte gjorde, jag tog hon till dom hemska människorna som skulle sticka i henne och göra så att hennes hjärta inte skulle slå mer. det gjorde så ont när jag tänkte så. när vi väl var framme berättade dom att det inte skulle göra ont för henne,det skulle bara bli ett litet stick. jag satt i ett rum och väntade på att dom skulle göra iordning sprutan, hon satt i mitt knä i en handuk, sen tog dom upp henne och sprutade in "giftet". sen fick jag henne, så hon somnade in i min famn. jag satt och pussade henne medans hennes hjärta slutade slå. vi fick ta hem henne sen, vi begravde henne på baksidan,hon har en sten där hennes namn står och när hon dog & föddes.
saknar henne sjukt mycket fortfarande! r.i.p
Jag förstår hur du det känns Elin.
Elvis var en mkt fin herre!
kram

Beklagar verkligen Elin *kramar om*