Iller iFokus

Iller

Etiketterskötselbeteendeuppfostran
Läst 808 ggr
Becca1989
0

Hjälp...

Finns det någon illeruppfödare som bor i Göteborg eller nära Göteborg som kan komma hem till mig och min sambo och hjälpa oss? Vi har panik. Vi har en iller på 2 år och en iller på 1 år och dem går jätte bra ihop men så skaffade vi en till iller i augusti som var ungefär 4-5 månader när hon kom. Men hon går inte ihop med dem andra när de träffas så går de på varandra och skriker och bråkar och skunkar. Det låter så hemskt och ser så hemskt ut och vi vet inte om det är normalt eller inte för vi har aldrig varit med om detta förrut. Vi har verkligen försökt med alla olika metoder men det blir likadant. Finns det någon som kan komma hit och hjälpa oss i hemmet och ge oss tips? Det hade nämligen varit bra att någon kom eftersom vi aldrig har varit med om detta förrut.

Mvh Rebecca och Christian

UlrikaD
0

Testade du de råden du fick i tråden du skrev i september? Lät de andra träffa henne en i taget osv?

Hur gick det med hennes gula sekret du skrev om, kollade ni upp det hos vet. eller försvann det?

Becca1989
0

Jepp jag testade alla råd och tips. Jag kollade med veterinären och de sa att det var inget fel på henne utan att de är nog så att hon kissar på sig när hon skunkar. Detta håller på fortfarande.

Vart bor du?

Skulle du ha lust att komma hem och hjälpa oss med henne?

Vi vet ju lixom inte hur det går till eller hur det brukar gå till vid iller möte. Vi vet ju inte heller om detta är normalt beteende hos illrarna.

Vi vill verkligen ha henne kvar.

Jag gråter varje dag. Gråter

Norrskenets
0

putt