Mr Tony har flyttat!!!
Äntligen har vi hittat ett hem till Tony.
Självklart kommer han vara på prov där ca 1 månad för att se så allt verkligen går bra innan det blir ett riktigt permanent hem.
Så idag va jag och lämnade av honom hos Amelia i bagarmossen som har lilla iller killen Estor på ½ år
Vi hade båda förberett oss på att det skulle bli skrik och tjafs och inte så glad miner illrara imellan.
Men det sa klick nästan direkt. Efter att Tony hade gjort en liten rundtur i lägenheten och kände sig nöjd va d full fart på dom båda och d kuttrade och poppade som en orkester där hemma hos henne.
Så jäkla skönt!!!!
Hoppas d håller i sig men d vore ytterst konstigt om d inte gjorde det så som dom lekte :D
Va precis som om dom har känt varandra i evigheter och äntligen träffat varandra igen ^^
Så på måndag ska jag dit igen och hälsa på, innan jag åker hem til Oxelösund, för att se så allt är bra :)
Nä men allt känns 100% jätte bra denna gång.
Känner mig verkligen trygg med Amelia att hon kan ta hand om Tony på rätt sätt :)
Och så mycket som Tony lekte och kuttrade idag har han inte gjort på länge, Kändes som om han äntligen blev lycklig igen.
Åh är så jäkla glad så det inte finns ord för det.
I think more things before breakfast than people think all day 
Men gud så härligt, hoppas verkligen de ska fortsätta funka, skönt att dom lekte o busade så direkt, förstår att du är glad !! 
#1 Ja både jag och Amelia hade ju förväntat oss det värsta :P
Så jäkla härligt. Hoppas verkligen d håller i sig nu. Men jag såg inget tecken på rivalitet eller något :)

Det känns superbra!
Det blev lite mera kiv för en lite stund sen, då Estor högg tag i Tonys nacke men utöver det så har de varit hur gosiga som helst. De har t.o.m sovit bredvid varandra utan några klagomål från någons sida! :D
Jag hoppas att det här går bra så att Tony får stanna här i framtiden. Vore hemskt sorgligt om han måste flyttas runt på mer än nödvändigt.
Och jag hoppas för Estors skull att han har en kompis att busa med livet ut!
# 3 Ja lite kiv måste det få bli men tyckte verkligen att allt kändes så mycket bättre denna gång än förr gånge jag lämnade ifrån mig Tony :D
Åh va mysigt! Som sagt det är ju ytterst otroligt om om skulle börja bråka om ett tag om dom redan kan sova ihop.
Amelia d anar inte hur trygg jag känner mig med att ha Tony hos dig. En riktig ängel. Hoppas att Tony sköter sig bara ;)

Det låter ju helt perfekt! Har aldrig hört någon som fått problem senare om de fungerat så bra i början, har varit med om samma sak en gång och de var som att de känt varrandra sedan födseln på direkten.
/ Veronica, sajtvärd för Iller.iFokus

juj - hälsar Tony!
Är det någon som missköter sig så vet vi båda att det är unge herr Estor. ;)

Men gha så söööööööööööööööta 
Håller tummen för er.
Hillbiörns illrar finns på Facebook.

Hoppas det går bra. Skönt att höra :)
Fy va underbart!!!
Min lilla skit har äntligen hittat hem kan man säga :D
Amelia, jag är verkligen jätte glad över att du har honom :)
Känds som sagt direkt som om han platsade inte där.
Va roligt att Tony hittat sitt hem 
Å vad kul! Hoppas verkligen att allt flyter på fint nu!
LisenN sajtvärd på Nära föräldraskap ifokus

Fortfarande inge problem med någon av dem. Och båda två verkar vara väldigt glada.
Estor har blivit mycket duktigare på de flesta punkter. Dvs inga små nyp på morgonen och definitivt inga elaka nyp till bl.a. min pojkvän som han annars brukar terrorisera som en galning.
Tony blir pussad och kramad hela tiden. En riktig myskille!
Så jag håller med dig Fanny, det känns som att han hittat hem! Han känns som en helt naturlig del av familjen. :)

Grattis till er allihopa!!
#15 Värmer att höra :D
Ja en lite charmknutte det har han alltid varit :)
Va kul att höra att Estor lugnat ned sig lite också.
Ska bli så kul och komma förbi på måndag och se hur han har det. Men som sagt inte tvivel på att han har det underbart bra hos dig :)
Gud vad skönt att det äntligen löst sig :) Den som väntar på nåt gott som man brukar säga! ;)
Sajtvärd på Iller.ifokus
#19 ja och d känns så bra att han kom till Amelia istället för å stanna i det andra provhemmet för där kände jag inte riktigt att han platsade in på nått vis men hos Amelia och Estor är jag verkligen 100% säker att han har d som bäst :D