Shit liksom?
Bella har praoat denna veckan i djuraffären. Idag var sista dagen och shit vad grejjer hon fick:
3 stora påsar greenies
råttmat
en kattleksaksmus
råttgodis
kattgodis
och en everclean kattsand!
golf.ifokus.se

Vad roligt för henne.
Cave quid dicis, quando, et cui
Audiatur et altera pars
Kul när ställena visar att de uppskattar praoarna/praktikanterna!
Sara

Fick en doftranka på en blomsteraffär jag pryade på i högstadiet, den levde sissådär 10-15 år innan jag lyckades vattna ihjäl den. det sved lite när den dog, tänk så många rosor jag vart tvungen att snitta för den… sen var det runt alla helgons som jag pryade där så jag fick även binda massa gravkranar i stickiga granruskor. *aj aj aj*

Vad roligt för henne. Alltid kul när de visra uppskattning!! Jag fick oxså massa grejer när jag praoade på en djuraffär=) Och sedna fick jag alltid rabbat när jag handlade där!!
Fick en tacomiddag när jag praktiserade i en mataffär. Tycker det iiiiinte riktigt motsvarade alla tusen varor jag plockat upp. Men jag blev en jäkel på att trava konservburkar.. 
Sara

*skrattar åt taccomiddagen* Konstig present…
Jag praoade på Gina tricot ett tag å där fick jag 2 par tröjor, en väska, ett paraply, en nyckelringskedja.. =) jättekul med så praktiska saker
Mmm.. På JC fick jag en tröja och 10% rabatt på det jag ville köpa. Fast det här var typ 12 år sedan när jag gick på gymnasiet.
Sara