Levergodis?
OK Nu undrar jag bara om det kan vara daligt for en iller att ata Levergodisar for hundar som godis?
Dexter ar helt galen i dom. Han brot sonder den harda plasten och rev sonder hela forpackningen for att sno en liten levergodis. Han ar t.o m jatte lydig nar vi har en liten bit levergodis i handen. Sa kan det bli farligt for honom???

Inte dåligt som i att dom blir sjuka och dör omedelbart men dom innehåller mest vetemjöl och även socker om jag inte minns fel så det är helt klart bättre att välja annat godis.
Dom ar sockerfria men om han far nagon pyttebit nagon gang i veckan\manaden det kan val inte skada honom?
Annat godis har vi, hemma torkat kott! 

Ja det får du avgöra själv. Det är upp till dig, jag ger inte mina illrar vetemjöl men det är ju som sagt inte s å att dom faller knall fall ner och dör.
Det är inte värre än att vissa ger sina illrar en bit frukt/grönsaker ibland som godis. Godis ges ju i godismängder och inte i överflöd.
Annars rekomenderar jag torkadlever som levergodis, inga tillsattser bara ren torkad lever. Både hundarna och illrarna uppskattar en bit torkad lever mellanvarven. Men torkat kött låter inte fyskam de heller
Vi ska testa med torkadlever om han tycker om det. Undrade bara allmant om dessa godisar da han ar galen i dom.