Iller iFokus

Iller

Etikettoff-topic
Läst 263 ggr
[jenkass]
0

OT. Bilsport Performance show

Under påskhelgen (6-9 april) är det en stor bil mässa i jönköping (elmia)

http://www.custommotorshow.se/2007/index.php src="http://prylar.ifokus.se/Images/Buttons/linkArrow.png" alt="Länken öppnas i nytt fönster" />

Någon som ska dit?

[jenkass]
0

vaa ingen mer som ska dit? då missar ni nått! Räcka ut tungan

Madde
0

har varit där några gånger, och åkt jenkebil. =) I år så kommer jag inte ha tid och åka, men det är lite synd, är så grymt fina bilar. =)

Medarbetare på Iller.ifokus och Sajtvärd på vin.ifokus.

HighLander
0

Det är klart vi ska dit. hade tänkt att ställa ut bilen där egentligen. men nu blev det inte så i år riktigt. men det blir ju fler utställningar som man får ta med bilen till  Glad ska ni ta med illern till Elmia?

ferretgirl
0

Japp, min son och hans flickvän ska dit, han har varit där dom senaste 3-4 gångerna. Han är väldig bil intresserad, dessutom så kör han lastbil. Så han har även varit på både Volvo lastvangnar och Scania och kollat runt.

[jenkass]
0

#3 nej hon får stanna hemma… har "barnvakt" Flört jasså vad har ni för bil?

HighLander
0
Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.

#5 Här är en bild på min bil.

Men då kanske det är flera från forumet man kan stöta på när man är på elmia.

smurfb
0

Kanske inte ett stället man åker me sin Corolla Skrattande

HighLander
0

man kan ju titta på de andra bilarnaFlört

[jenkass]
0

ja titta på alla bilarna å sen har de ju massa uppvisningar.. å allt härligt folk som är där, aaa längtar :)

alda
0

Jag har tänkt att åka på påskdagen Glad

Strumpan
0

Kommer det några Ford Mustang GT? Jag blir alldeles knäsvag när jag får se sånna!!! MUMSSSSSSSSS

Mvh Jenny

HighLander
0

Vad sägs om man kunde ordna en "mini" illerträff efter elmia utställningen. då kan ju alla bilintresserade och iller intresserade träffas på en gång ;) fast det vore ju bra om det var någon som bor i närheten av jönköping som skulle vilja ordna.

Vi har dock ingen iller än men vi bjuder gärna på vårat trevliga sällskap ;) så får man se om vi är allergiska samtidigt.

[jenkass]
0

#12 ja det hade vart kul.. får vi ta med lilla pälsen iaf Flört