Skrämmande!

Ja, usch det är skrämmande. Men som det stod är det ofta man inte vet. Även om okunskap inte är en ursäkt egentligen. Så är det åtminstone en förklaring.
Jag höll på att göra bort mig för ca 10 år sedan. Vi hade stora problem i huset vi bodde i för att det var tjyvtjockt med fladdermöss på vinden och jag är faktiskt rädd för dem, ja för alla möss. Oavsett om de har vingar eller inte. Så jag ringde anticimex och bad om hjälp. Men tänk då fick jag höra att jag ingen hjälp kunde få. De var fridlysta de rackarna så det var till att dela hus med dem. De ansåg att jag skulle vara glad över att de valde att bo där ihop med mig. Inte kul när de förvillade sig in kan jag säga. usch för att vakna på natten med en fladdermus som flaxar en i ansiktet, efter kommer glatt katten. Som snabbt lärde sig att fånga möss även de med vingar.
Undrar om han visste att han bröt mot lagen när han dödade dem. Antagligen inte. hihi
Cave quid dicis, quando, et cui
Audiatur et altera pars
Du kunde ju ha blivit miljonär på guano 
har för mig att det kostar massor
Micke

Vad är guano??
Audiatur et altera pars
Guano = Fladdermus-skit. Har du inte sett Ace Ventura? 

haha, nej jag har inte sett Ace Ventura. Började se den men gav upp. Helt klart fel skåde spelare för att passa mig.
Jasså man kan göra sig pengar på skiten från dem. Synd man inte visste det då. Då hade jag varit miljonär nu med tanke på vilken stor koloni vi hade hos oss.
Audiatur et altera pars
Hmm, inte Young Guns II heller då? Jag har för mig att de snackar om guano i den filmen också… Mycket skitsnack nu. *fniss*

haha, jo den har jag sett. Men det är ju evigheter sedan ju. Och jag kan verkligen inte erinra mig något snack om guano i den filmen. Men vem vet, det snackas ju så mycket skit i dagens läge så. hihi
Audiatur et altera pars