Iller iFokus

Iller

Etiketterskötselbeteendeuppfostran
Läst 576 ggr
Theres
0

Ja :P

Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.

Melwin har nästan lärt sig att rulla runt :D

golf.ifokus.se

Flisa
0

hehe lucifer missbrukar detdär :P rullar jämt runt när man har fingrarna ovanför huvudet..

Gilla
0

Vi har prexis börjat träna så smått. Han är halvbra kan man säga (rullar runt på rygg)Flört

Något han är riktigt bra på är "präriehunden" (stå på bakbenen och balansera)Han har kommit på att han kan komma fram till datorn där jag sitter…o bara börja balansera för att få en gobit haha

[jenkass]
0

#1 #2 ja ibland är dom föööör smarta ;)

Sara
0

Försöker lära Funny att rulla runt, men det går inte så bra för hon blir så lekfull att hon bara studdsar omkring i värsta krigsdansen.

Sara

Sara
0

dubbel

Sara

Sara
0

trippel

Sara

Tina-A
0

Min förra iller Milton kunde bannemig rulla runt! (Men bara åt ena hållet) Han lärde sig efter bara 2 dagar har jag för mig ;)

.: Dance like there is no tomorrow :.

[Lyssna på någon av mina låtar -
”Jag är en liten bajskorv” på Spotify]

Robinsnel
0

Å det har ni inte berättat för mig!?!? nä nu… blir det träning…

Smeagol
0

Smeagol är jätte duktig på att rulla runt. Han kan åt båda hållen. Håller ju på att träna han att göra tre rullningar på raken och de går bra=) Håller även på att lära han tass och de börjar också att gå riktigt bra=) *stolt*

Robinsnel
0

jag provade med milton idag, och visst, han verkar lättlärd! Han rullade så duktigt runt efter några ggr!

Tina-A
0

#8: Haha, oj förlåt :)

.: Dance like there is no tomorrow :.

[Lyssna på någon av mina låtar -
”Jag är en liten bajskorv” på Spotify]

Theres
0

Melwin blir bara bättre och bättre på sin rullning =)

golf.ifokus.se

Robinsnel
0

Milton o Tuva också. Nova har potential… Skrattande

Theres
0

Hmmm, säger jag snurra så rullar han och säger jag rulla så snurrar han Fundersam

golf.ifokus.se