vilken teckning???
ja nu har jag försökt begripa mig på detta med färg o teckning o allt tror jag har fattat men kan ju ha fel ändå…
nån som vet vad min otto hade för teckning??? jag tror det e panda… nån som kan ge mig ett svar på det???
detta e illern jag hade för ca8 år sen hittade en bild på foto cd blev så lycklig…..
Jag kan inte så mkt om illrars färger och teckningar, så jag kan tyvärr itne hjälpa dig =/ Men illern var jättefin!=)

tack tack ja han va min ögonsten =)
jag tycker det ser ut som en vanlig viltfärgad med sin ljusa vinterpäls:)

#4 aha ska de vara så mycket vitt =) då börjar jag hänga med =) men han såg ut så där året runt ingen skillnad direkt på sommar och vinter….
japp en vanligt viltfärgad med vinterskrud! Vissa viltfärgade har även ljusare färg än andra och det behöver inte skilja så mycket mellan sommar o vinter.
Vissa viltfärgade blir väldigt ljusa på huvudet under sommaren, men de har ju fortfarande mask och det ska inte en panda ha. pandor har för övrigt även vita tassar och haklapp och ofta fläckar under magen, svanstipp och små knätofsar.
Sajtvärd på Iller.ifokus

ok nu börjar jag hänga med bättre 
bra att ni kan förklara så en nöt som mig oxå fattar 

guuu så liten å söt =)
man blir ju aldeles sjuk =)
Jag vill ha en panda!!
Mvh Jenny
#11 du vill inte ha en iller då? 

Pandor är fridlysta!
#10 visst är han!! Men han har ju en typisk defekt som gäller pandatecknade illrar.. han är döv stackarn!!
#11 Hur ska denne bo måntro!!? är nog inte lagligt att ha en panda i vanlig lägenhet! 
Sajtvärd på Iller.ifokus
Jag vill ju ha en pandailler 
Mvh Jenny