Iller iFokus

Iller

Etikettallmänt-om-iller
Läst 1118 ggr
lilith2
0

skriva en iller bok

Visste inte riktigt vad jag skulle skriva ut denna. Men jag och min kompis har som projekt i skolan att skriva en "bok" om illrar. Vi vill ha en sammanfattande bok med den viktigaste informationen illrar. Vi har en ide redan hur vi ska lägga upp och vad som vi ska skriva om. Och har kontakt mer fler tal veterinärer också. Men tänkte kolla med er som ägare vad ni skulle vilja att man hade med i en bok. ( lätt att man missar något)

Exempel på vad vi tänkt ha med är: sjukdomar, allmänt om illrar, lite om uppfödning, brunst, kost osv.

Så ni som barfar mycket och vill hjälpa mig lite med info kring det, så skulle jag vara jätte tacksam!

har själv 3st sötnosar och haft iller ett antal år. men man kan aldrig lära sig för mycket =)

tack så mycket i förhand.

mille09
0

jag skulle vilja att ni skrev om vilka krav man får på sig när man skaffar iller, vi har ju tillexempelt en nu på blocket som ska sälja sin iller och köpa hund i stället.

Jag vill att folk ska veta vad det är man måste göra för sin iller, hur den ska bo, hur den är som husdjur. alla negativa saker som att dom inte blir helt rumsrena och så.

<3 ferrets is the life <3