OT Yoshi är död
Nu var hans tid tydligen inne.
Han vandrade runt på mig när jag låg i sängen, gick över mitt ansikte och verkade rätt pigg. Sen släppte jag ner honom i hans bur, och när jag några minuter senare skulle kolla till honom så var han död =/ Helt utan förvarning. Hade ändå förväntat mig att han skulle verka mer döende när det skulle hända.
Vem ska jag nu titta till när jag vaknade om nätterna? :( Kommer vakna upp med ett ryck som alltid, och vända mig mot buren, för att sedan inse att han är död =/
Han blev sjuk första gången den 24 juli, så han hade en jädra livsgnista. Dock klarade han sig hela september utan att vara sjuk.
golf.ifokus.se
Beklagar förlusten
Det är otäckt när dom somnar in så snabbt, men han fick en värdefull stund tillsammans med dig, innan han lungt somnade in.
Usch då! 
Sara

Jag vill kolla hur han mår hela tiden när jag går förbi hans bur, men sen kommer jag på att han är död :(
golf.ifokus.se
Måste göra ont i hjärtat, du är ju van att han ska finnas där
Kanske skulle plocka undan buren och hans saker, om du inte måste ha den till andra djur?

Jag ska det, men han ligger där i nu. Ska ha begravning lite senare.
golf.ifokus.se
#5 Ha en fin stund!
Det är en iller va??
Undrar därför att på bilden ser tassarna så små ut:)
Beklagar
//Nova
Besök gärna min hemsida här.![]()
Medarbetare på Hamster ifokus!
#7 Yoshi är en mus.
Tänkte vell det det såg verkligen ut som en mus men ändå är det så svårt att ta förväl när filurerna lämnar oss
//Nova
Besök gärna min hemsida här.![]()
Medarbetare på Hamster ifokus!
Stackars lille Yoshi :(
Beklagar din förlust Theres.. :(
Sajtvärd på Iller.ifokus

Så söta båda två!