Iller iFokus

Iller

Etikettallmänt-om-iller
Läst 1200 ggr
MartinaHn
2010-10-22 01:19
0

Fodervärd sökes

Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.

Hej,

Har en liten illertös på 1,5år som jag eventuellt behöver hitta ett tillfälligt boende åt, p g a att tjejen som äger lägenheten som jag hyr in mig hos troligtvis är allergisk :(. Hon ska iväg o kolla upp det i dagarna. Förhoppningsvis så är hon inte det.

Om så är fallet skulle jag behöva någon som kan ta hand om min lilla pälsboll Elsa, medan jag letar nytt boende.

Jag bor i Uppsala, så ett plus är om du bor i närheten.

Om Elsa: vad kan man säga… supermysig tjej som är 99,9% rumsren hemma hos mig. Väluppfostrad och nyfiken/social. Krafsar på ens fötter när hon vill ligga i famnen o gosa.

Hör jättegärna av dig, ifall du/ni kan hjälpa mig under tiden som jag letar nytt boende.

Mvh

Martina

UlrikaD
2010-10-22 01:26
0

Vilken sötnos, ser ut som en liten godisbit! Kan ju bli risk för kidnappning om du lånar ut henne.Flört

Hoppas du hittar något nära och bra.

mandariiin
2010-10-22 02:01
0

Kan ev. ha en kompis som kan hjälpa dej om du behöver fodervärd. Hon bor i Sthlm, som jag. Och skulel det bli aktuellt med fodervärd så skulle jag ställa upp som "backup" då hon aldrig haft egen iller. Men jag litar på henne till 150% så jag tror aldrig att det skulle vara några problem.

MartinaHn
2010-10-22 15:22
0

O tack, jag återkommer om hur det blir. Skönt att det finns hjälp om så behövs.

Det kanske inte heter fodervärd…. hmm jag betalar självklart mat och eventuella veterinärskostnader om dessa uppstår under tiden i så fall.

MartinaHn
2010-10-22 15:23
0

#1 Hon är en underbar iller. Kunde inte hittat en bättre förstagångs tjej Glad

mandariiin
2010-10-24 05:25
0

Skicka iväg ett PM om det blir aktuellt ;)