Iller iFokus

Iller

Etikettallmänt-om-iller
Läst 1831 ggr
FerretCrow
0

Snö= Mycket glad Miilo

Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.

Japp då har vi fått 3 cm snö inatt så jag vet att min päls Miilo blir glad. Thyra kommer vägra sätta nosen utanför dörren.

Detta kort är taget nu på morgonen vid 7:45

UlrikaD
0

Men jisses, snö!Förvånad

Tittar ut genom fönstret och ser en strålande vacker höstdag med skinande sol.

Känns oerhört dumt att man ska dra ner persiennerna och gå och lägga sig. Jäkla dygn till att vara felvänt.

FerretCrow
0

#1 japp det kom in ett snöoväder över norrland nu inatt från norge, Men nu skall ju inte folk tro att jag är en liten same långt upp i sverige utan jag bor i samma höjd som sundsvall ungeför

JossanH
0

Meh! Varför ska du alltid komma in o ge oss en sväng av vinterågest va :P

Här är bara höst än faktiskt ;)

Sajtvärd på Iller.ifokus

Sniffit
0

Snö? Vad är det? Men varför ligger det en massa lappmögel på backen?

HannaM
0

Oh, snö! Lyckliga Miilo. Vill me haaa!! *sätter mig osm entjurig treåring på baken och plutar medunderläppen samtidigt som jag sparkar med hälarna i backen*

Aviendha
0

Vilken lyckans ost Miilo är! Aviendha och Phoenix muttrar över dumma mattor som väljer att leva i exil.

MiniSku-
0

Jag måste bara flika in med att det faktiskt har snöat här i Uppsala också =)

Inget mörker är så långt att det inte följs av gryning.

FerretCrow
0

#3 men snö är mysigt. men förlåt om jag förstört för någon =(

#5 ja visst är det underbart. tänk en mysig promenad med pälsarna som kuttrar och plogar sig fram och det knarrar under skorna =)

JossanH
0

#8 Såg du inte mina smilegubbar?

Sajtvärd på Iller.ifokus

FerretCrow
0

# Jo det gjorde jag inga problem ;) Menat mer till andra.

CaithSith
0

Usch, stackars er Skrikandes

illernettan
0

Vill bara meddela att nu har det snöat en stund. Vi bor strax utanför Skövde. Inte så mycket som hos Ferret Crow men det har blivit lite vitt på backen. Huga……

Hillbiörns illrar finns på Facebook.

Christine9
0

#12 Det kommer nog strax försvinna :P Inne i Skövde har solen tagit över och det mesta av snön är borta, hörde även att solen är på väg mot Tidan-hållet nu :P

fridaas
0

Här i Lenhovda (Kronoberg) har det snöat en "massa" så vi har nog 4-5cm snö. Lycklig hund och överlycklig iller har vi här hemma

Med Vänliga Hälsningar Frida

Kolla gärna in Finntrolls Hembränneri på facebook och instagram.

illernettan
0

#13 Du har så rätt så rätt. Solen smälte det mesta men hörde på radion att dom varnade för mer snö under natten, 5-10 cm.

Hillbiörns illrar finns på Facebook.

FerretCrow
0

#15 japp den varningen skall visst komma över hela landet yippie =)