Så snäll
Melwin är så snäll, han är som en katt när han är ute…
Varför? Jo, han gick in genom kattluckan sen :D
Nu är han ute i skogen och leker med granris.
Ska gå ut till honom nu =)
Tjohej.
golf.ifokus.se
är han lös ute? *nyfiken*

Jepp
golf.ifokus.se
hur vågar du det? hehe. jag skulle aldrig våga ha Dior lös ute om inte jag själv skulle vara vid honom.

vilken lyxiller :D

#6> Hur bor du egentlgien, i villakvarter i by/stad eller?
Eller på landet? Lite intressant att veta hur det funkar… :) Faschinerande att han kan va själv ute…
Alba får bara springa lös under uppsikt, är alldeles för rädd för andra djur/bilar även fast vi bor ritkigt ute på landet.

Jag bor i villakvater i utkanten av en stad med skog bakom mitt hus =)
golf.ifokus.se

Det måste vara härligt för Melwin att få gå lös så mycket. Indra är jätte avundsjuk. Men jag skull aldrig våga.. Har det aldrig hänt att du fått panik och inte hittat honom?

Jo, idag när han var under Sannas altan hade jag lite panik en timme :D
Trodde först att han sov under vedboxarna, men jag fick ingen respons. sen gick jag bort till Sannas altan och ropade lite men han kom inte. Då tog jag en runda i skogen utan att hitta honom. Tänkte att han var väl i nån djup dvala nånstans så han kommer sen. Men gick till altanen en gång till och då sa hennes styvpappa att han var där under =)
Det måste vara något spännande där under, för igår när vi gick i skogen med honom så lossade vi kopplet från selen, och på hemvägen skuttade han under där då med.
golf.ifokus.se

ååh så hade jag aldrig kunnat göra med lux :P fuskis
Vilken lyxtillvaro Melwin har!
Själv hade jag aldrig vågat!
Sara

Hihi, han smet under altanen idag med, men nu visste jag ju vart han var =)
golf.ifokus.se

Är luckan alltid öppen så han kommer och går ocm han vill eller vet du när han är ute?

jag släpper ut honom, sen springer jag lite ut och in och pysslar, det är bara när jag sitter på trappen som han går in genom luckan, men han har aldrig gått ut genom den.
golf.ifokus.se