Varma illerkläder sökes akut!!
Min älskling har fått lunginflammation o har magrat hemskt mkt + att hon fryser nu .
Jag måste få tag på illerkläder nu på en gång !
Jag bor i norra stockholm.Kommer gärna o hämtar annars får ni skicka snabbt .
Kontakta mej på mailen : blomma@hotmail.se
Eller ring 0703859935 Silla
Din iller har fått lunginflammation och har magrat o du efterlyser kläder ?
Om hon fryser kanske hon har feber, ta tempen.
Om det inte finns någon i närheten som har kläder kan du beställa på länken nedan de gånger jag har beställt har sakerna kommit hem innom en vecka 
Hon har fått pencilin men hon fryser säkert då hon har magrat och därför har hon inte nå¨t underhull nu .
Jag vill ha kläder åt henne en period nu tills hon har fått tillbaka hullet.

raggsocka :)
Det bästa är nästan att köpa en värmefilt som du kopplar till eluttaget. Det kan köpas på djuraffärer och kanske hos veterinärer. Då kan hon ju själv välja om hon vill ligga där det är varmt eller inte.
Dom flesta illrar avskyr att ha kläder på sig och för att dom inte själva ska ta av sig kläderna måste dom sitta åt vilket gör att dom inte värmer utan snarare gör att kylan lättare kryper inpå kroppen på illern.
Tänk dig själv när du fryser. Då är ibland det bästa att ta av sig kläderna och dra på sig en massa filtar istället.
Hade själv en iller som var mycket smal och huttrade ofta och var frusen. varmast var han när han låg under sina filtar och sov eller kurade ihop sig med en kompis.
Sajtvärd på Iller.ifokus
# 4 precis vad jag kom och tänka på nu raggsocka/strumpa och göra hål för framtassarna, mycket billigare och snabbare 
TS…om du har ett polyestertäcke hemma, så kan du vika ihop det och lägga ner åt henne. Då kan hon krypa in där, när hon känner att hon behöver det.
Polyestertäcke har fungerat bäst här hemma, när någon iller tillfälligt behövt extra hjälp att hålla värmen.
Jesse har perioder när han har svårt att hålla kroppsvärmen, då räcker det med att han kan krypa in i täcket. Det hjälper honom hålla vikten, eftersom han inte bränner onödig energi på att hålla kroppsvärmen.
Eller lägg ut en massa fleecefiltar som hon kan gosa in sig i, det sover min iller i nu för tillfället. Har en fleecepuff som det ligger en fleecefilt i och den är favoriten just nu när han håller på att fälla

En vetevärmare kanske kan hjälpa till?
Tack för tippsen !
Hon fick en värmedyna o den älskar hon 

sy kläder själv.
de är inte svårt.