Illerägare i Västerås?
Hej på er.
Jag heter Robin, är 27år och bor i Västerås.
Efter att ha läst flera av artiklarna här så har jag blivit väldigt nyfiken på illern som husdjur. Men tyvärr känner jag ingen som lever med en iller, så jag har aldrig haft möjlighet att träffa någon personligen.
Så min fråga är om det finns någon i Västerås med omnejd som har en iller som jag kunde få träffa? Jag tror att det skulle lära mig betydligt mer än att sitta och läsa artiklar.
Så om det är någon här som skulle kunna tänka sig att presentera sin iller så skulle jag vara väldigt tacksam.
Ha det gott!
//Robin
Bor i eskilstuna med två illrar ifall du inte hittar någon som du kan träffa, Vi har en halv trotsig valp och en vuxen iller. Här är du välkommen
Tack så mycket för erbjudandet Becka.
Jag kommer att resa till Italien en vecka på fredag, men om jag inte har fått tag på någon i Västerås så tittar jag gärna förbi hos dig när jag är tillbaka.

//R
Jag och JossanH finns i Norrköping, iofs en liten bit men vi har väldigt charmiga illrar! :)
Du kan få komma hälsa på oss i Enköping. Vi har en hane och en hona och grannen likaså…
Ja här är du alltid välkommen som emoflickan säger :)
Sajtvärd på Iller.ifokus
både jag och min uppfödare bor i västerås.
Tack för alla svar :)
emoflickan, JossanH:
Norrköping är lite för långt bort för mig, men jag uppskattar erbjudandet.
Jenmjao:
Att hälsa på någon i Västerås skulle ju vara enklast, så jag tittar gärna förbi hos dig eller din uppfödare efter den 8e oktober när jag är tillbaka.
Vad är det förresten för uppfödare som finns i Västerås? Har inte hittat någon på uppfödarsidan.
Steelrobbin:
Jag åker ganska ofta igenom Enköping på väg till Stockholm, så om det skulle bli några problem med en träff här i Västerås kommer jag gärna förbi hos er. Men för enkelhetens skull försöker jag i V-ås först. :)

jag finns i sala med lilla Maxen :) en bit de också iofs.. Men han är supersnäll bara höra av dig :)
Jag bor med i västerås, dock lite fullt upp till och från. Fött upp men det ligger på is just nu.
/ zickans.com uppfödare av tamråttor och guldhamster i Västerås
Värd på Råttor, Exotiskadjur.

Jag bor i Gävle med två stollar så du är alltid välkommen hit om du har vägarna förbi 
Då är jag tillbaka i Sverige igen, tack för svaren jag fått medans jag var borta.
Jag tänkte försöka hålla mig i Västerås i första hand, så jag skickar ut några PM till er imorgon.
Ha det gott tills dess!
//Robin