Alma och Alea

Jätte söta bilder :)
<3 ferrets is the life <3
Söta tjejer du fått hem Ulrika. Roligt att introduktionen gick så bra 

Naaw!
Kul med fler busar till gänget! ;)
(Skrutt skickar en puss och hälsar att han gärna hade velat varit med också!)

Tack!
Vet inte om introduktionen gick så bra egentligen. Var väl mest att Alea skrek i högan sky när just Erik kom i närheten så han satte tassarna för öronen och sprang och gömde sig i garderoben. Nu sover alla, så vi får väl se hur nästa vända går.
#10 Vi vill också att Skrutt ska vara här!!!!!
*blir alldeles sjuk i hjärtat*
Härliga bilder på tjejerna! Här hemma ekar det tomt på illerbus och katterna ligger och slafarhelt obekymrat på golv och i soffa. Utan några illerundercover-attacker.
Kan säga somså, jag är väldigt glad att jag hade saker inbokat efter avlämningen för annars hade jag nog vart en sorglig klump utan illrar. :S Det är jag iaf nu men ändå ^^
imorrn blir det renskurning och nedmontering av sovburen så den inte står i vardagsrummet och påminner längre än nödvändigt.
Men Ulrika, det är ditt ansvar nu att förse mig med härliga illerbilder på töserna! :D
Yesterday starts tomorrow, tomorrow starts today.
Today is a gift, that's why we call it the present.

#12 Självklart!! Smiter aldrig från mitt foto-ansvar.

Ett dygn har gått och det har inte vart några bråk alls. När någon av illrarna som de inte gillat kommit för nära så har Alea skrikit till och de har backat. Det har enbart gällt Erik och Nalle, de andra har varit helt ok.
De har stått och käkat kött från samma tallrik och även delat lite laktosfri grädde utan problem.
Alea har gått igenom hela lägenheten från golv till tak.

#19 sicken luring!
fina bilder, visa gärna någon bild på erik också:-)

Tror Erik ligger och botar sin tinnitus i en garderob någonstans. Du får kika på en gammal bild så länge:)
#22: Haha! Stackars Erik!
Flickorna ser ut att ha det bra hos dig! :-) Föga förvånande.

#30: Åh herregud vad vacker hon är

#32 Tusen tack!
Jag undrar vart hon ärvt sitt skrikande ifrån för från mamma Sara har hon INTE fått det ifrån ^^ Hon trycker hellre i någon filt.

Mollys halvsyster Nolita hade exakt samma skrik för sig, men ingen annan här hemma.
Tycker det är kanonbra faktiskt. Hellre att de skriker så den andra backar än att de slåss om saken. Finns inga tänder i den här ihopsättningen alls. Alldeles lysande!
Underbart att det gått så bra
Medarbetare på Chinese crested ifokus.
Jag vill minnas att en Herr Lump har röstresurser så det heter duga med, kan vara därifrån 
Kul att det går så bra för dem och hoppas att Erik inte får bestående hörselskador! :P
Paulina
#35 enligt utställningsprotokollet från änglaillern så saknar ju Alea en framtand, kanske därför hon skriker istället? För hon är tannalös? ;)
Men vad skoj att det går så bra. Hoppas bara Alma börjar våga sig fram mer ordentligt också. Söta fina tjejerna! :D
O vad fin Gwinnie är! :D Sen tycker vi litet synd om Erik ^^ Som blir skriken på i tid och otid. Inga klagomål fårn grannarna ännu? ;)

Alinda hälsar att det är tur att dom lever, annars hade du fått smaka på andra bullar och veta att du har en lever… eller hur det nu var hon formulerade sig=)

#40 Tjejerna väntar på Alindas inbjudan, de har hört att hon har pojkar att spöa upp där hemma.

#41 Haha… äsch, dom behöver bara få lära sig att veta lite hut sådär emellanåt.

#42 Tjejerna säger att vill hon ha hjälp så är det bara att hojta till!