Iller iFokus

Iller

Etikettoff-topic
Läst 270 ggr
Mandysan
0

Galen kanin

Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.

Har nån mer en jag en kanin som alltid får upp sitt burlock (sitter på sidan)? Min kanin öppnar det direkt om jag inte har bundit fast det! Och sen när hon har rymt så skuttar hon till ett speciellt hörn i vårt rum och kissar! Sen efter det hälsar hon på den andra kaninen. (Pluttar lite i farten med). Till sist så hoppar hon upp i min säng och sätter sig på mitt ansikte! Det är inte kul att vakna halv fyra på morron med en kanin på näsan!

/Amanda

Faxlin
0

Skrattande*Asg* Förlåt Amanda men jag ser det framför mig när du yrvaket sätter dig upp med en kanin på näsan. fniss. Där kom min låga humor igen.

Har dock hört att vissa kaniner kan vara släkt med houdini. Och enda lösningen är då att binda fast locket.

Cave quid dicis, quando, et cui
Audiatur et altera pars

Mandysan
0

SkrattandeAaa, det är rätt så komiskt! (Jag har oxå låg humor…Även när det gäller mig själv!)

Faxlin
0

haha vad roligt då är vi fler alltså.

Audiatur et altera pars

Mandysan
0

*putt,putt* Har ingen mer nåt sånt roligt?

Shelby
0

min kanin var inte galen men när jag spelade ricky martin på min stereo (som stog på golvet) så satte han sig och stampade på den

Faxlin
0

*Asg* Det tycker jag var häftigt. Säkert något med musiken som vandrade i golvet eller något. Kaninen tyckte kanske inte om Ricky Martin och försökte döda steren, eller så tyckte den om honom och stampade takten.Skrattande

Audiatur et altera pars

Shelby
0

han gillade inte ricky, för det var bara när jag spelade han so kaninen hoppade på sterion…(konstigt med tanke på att han troligtvis e bög, han gick med 2 honor i 1,5 år men det blev inga bebisar. sen flyttade han ihop med en kille och då "juckade" han hela tiden)

Faxlin
0

haha, du är så rolig. Ja, det är inte lätt när ens djur är lagda åt fel håll. hihi Tur du inte skulle ha honom i avel då. fniss

Audiatur et altera pars

Shelby
0

ja, men nu går han med ett marsvin och har det trevligt på gamla dar.

Faxlin
0

hihi, han försöker inte sätta på marsvinet i alla fall då. haha

Audiatur et altera pars

Shelby
0

nej, men det e ju en hon (skräpet)

Faxlin
0

*Asg* kanske är därför då. det är helt enkelt inte fel ras utan kön på henne. hihi

Audiatur et altera pars

Shelby
0

japp, hur var det på yran? nån som vet???? (synd att jag inte hann åka)

Faxlin
0

haha, Yran är den 4 mars. Så dit är det ett tag. Däremot har det varit en träffi viskafors i dag. Men antagligen har de inte kommit därifrån än. Antagligen sitter de och njuter av en massa busande illrar just nu. Eller är på väg hem. hihi

Audiatur et altera pars

Shelby
0

ok får väl titta in i morgon och få lite "efter-rus"… hehe, vart e yran? vad kostar det mm.?

Faxlin
0

Gå in under utställningar och läs i tråden Iller Yran 2006.

Audiatur et altera pars