Impade
Fick Hussesand och torrfoder till katten idag.
Hon som lämnade det blev helt förälskad i Melwin och hon blev jätteimpad av att han var lös ute.
Hon sa att här kunde hon stanna hela dagen och kolla på Melwin, men det hade hon inte tid med när hon tänkte efter :P
Hade katten, Melwin och råttorna lösa ute samtidigt =)
golf.ifokus.se

haha, ja det är helt klart imponerande. Jag bara måste få träffa dig och din päls. Tror jag hoppar över att träffa råttorna dock ;-)
Cave quid dicis, quando, et cui
Audiatur et altera pars

Hihi, men de är ju inte farliga ens :P
golf.ifokus.se

hmm, lätt för dig att säga. Djur känner på sig om man är rädd. och jag är skräckslagen. Är du medveten om att de skulle käka upp mig och spotta ut resterna sedan liksom.
Audiatur et altera pars

haha men åsa då :P de är ju så förbannat söta!

Nej men Flisa, de är livsfarliga bestar ju. De kommer äta upp mig. jag vet det.
Allvarligt, jag tycker att jaguarer också är söta, men de kan också äta upp mig. Alltså bör jag inte gå nära dem.
Audiatur et altera pars

hahaha. jag skulle gärna kunna gå förbi en jaguar, tror inte risken är så stor att varken en råtta eller en jaguar äter upp mig :P du borde kanske gå i terapi hihi?

haha, nu ska vi inte vara sådan. Kan mycket väl tänka mig att en terapisektion inte skulle vara helt fel. ;-)
Audiatur et altera pars

:P kan tänka mig det…. "vad är ditt problem?" "jag tror att råttor ska äta upp mig" "ööh.. intressant.." haha

Du kan få en gratis terapikurs hos mig :D Du kommer aldrig vilja gå hem, för du kommer älska mina råttor sedan :D
golf.ifokus.se

haha kan tänka mig det :P

#9: haha, allvarligt, de skulle låsa in mig och slänga bort nyckeln. Frågar de dessutom vidare om jag har samma fobiska rädsla för något annat djur och jag räknar upp: Råttor, möss, grisar och taxar. Ja, då är det kört sedan. hihi
Audiatur et altera pars

ååh så sööt gris!