Iller iFokus

Iller

Etikettoff-topic
Läst 195 ggr
Theres
0

Hihi :D

Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.

Jag kom att tänka på en sak…
Men känner sig aldrig ensam längre… om man har tråkigt eller så är det bara att sätta sig här… det känns som en andra familj :D
Nån mer som känner så? :P

golf.ifokus.se

Fluffpuff365
0

Jag är ny här, men detta är nog det bästa forumet jag hittat hittils. Alla är så snälla och förstående och hjälper varandra. Helt underbart.

Soffi
0

Det bästa med det här är ju också att man kan slänga ut en fråga och ha svar inom 5 min :) Vad hade man gjort utan iller.ifokus som förstagångs iller ägare..?

skrellet
0

man hade vart fattig, telefonräkningarna till alla veterinärer hade vart skyhöga :P

Faxlin
0

*Asg* ni är så roliga. Men gulliga. Jag har själv funderat lite vad jag gjorde i mitt liv innan jag startade iller.ifokus. Funderar och funderar men kan inte komma på att jag saknar något. Så det var med andra ord inget roligt jag gjorde i alla fall. ;-)
Den här sidan har gett mig lite jobb och inte alltid är det roligt. Men helt klart oftast. Så glad att höra att ni trivs här inne. det gör jag med och det är helt och hållet eran förtjänst.

Cave quid dicis, quando, et cui
Audiatur et altera pars

gwen
0

En lite komisk sak som jag tycker ett forum bidrar till är att både unga och gamlingar snackar om saker som de IRL aldig skulle snackat med varandra om.

Fluffpuff365
0

Jag tycker att detta forumet är helt underbart. Visserligen kunde jag en hel del om illrar innan jag började komma hit, men man lär sig mer och mer för varje dag som går här. 
Sen när jag har skaffat en iller vet jag att detta forumet kommer att hjälpa mig en hel del. Tack för att det finns Skrattande

ferretgirl
0

Det är en fantastisk sida Åsa som du har gjort. Här får man svar på det mesta som rör både iller och ibland även andra djur. Och ibland så har andra frågat ungefär samma fråga man själv hade tänkt ställa. Och då är det bara att följa tråden för att få svar. Helt OK tycker jag.