Måste bara tala om för er..
..hur avundsjuk jag är på er illerägare! Ni har så fina illrar och det är så roligt att titta på era bilder på sötnosarna ni har!=) Ju mer jag har varit inne här och läst olika trådar, tittat på bilder, sett annonser osv. så har jag insett hur mkt jag vill ha en iller!:D Jag har t.o.m drömt inatt att jag köpt en iller!:P Jag fattar inte heller hur ni lyckas få så fina bilder på alla dessa vackra illrar! Haha, det är så fuskigt att ni både är bra på att fota och har hur fina illrar som helst!:P Kan inte jag också få något av det? Helst iller tack :P
Jag har sett att många blir sura när man pratar om vissa grejer och även om jag tycker att det är fel att skriva vad som helst bara för att man skulle kunna tänka sig att ha en riskteckning/färg, så förstår jag att det bara rä för att ni är måna om den illerstam som finns i Sverige! Och det tycker jag är jättebra! Det är tur att folk bryr sig!=) Men ni kanske borde tänka på att inte bli så upprörda ;) :P Iofs är jag likadan när ngt gör mig besviken eller arg. Fast jag försöker behärska mig så gott det nu går!:P Ibland kokar det ju bara över..
Förutom det så tycker jag att alla här verkar jättetrevliga =) Haha, jag hade kunnat sno var enda iller :P Men jag får ju vänta snällt tills jag får en egen.. Få se hur länge det tar innan jag också har ne lite bebis att visa upp ;) Förhoppningsvis snart :D
Ha en fortsatt bra kväll allihop!=)
//Sandra

hehe jag förstår hur du känner!
jag sitter här med två illrar men skulle ändå kunnas sno alla andra här;)
/ Veronica, sajtvärd för Iller.iFokus

Haha det här med att fota illrar kan vara ett helt projekt. Du ska bara veta hur många suddiga bilder och illrar som springer ur bild man lyckats få innan det till slut blir någon som till slut blir duglig.
Och allt det här med att vi skriver vad som helst. Jag tycker att mycket man skriver förvrängs lite grand. Man får ta allting med en nypa salt. För även om jag kanske skriver en sak med god ton så kan andra läsa det som något argt.
Fast samtidigt så kan det ju gå rätt hett till i vissa diskussioner här inne. Men vi menar ingenting illa!
Jag hoppas att du hittar en lite päls snart som kan driva dig till vansinne! haha. ,D

Varför tror du alla illerägare tids nog köper en systemkamera?
.. krävs utrustning för att fota iller!
ja, blev dyrt att alltid framkalla bilder på möbler och svansar.. de var då aldrig kvar när jag tog mina kort…
Sajtvärd på Iller.ifokus
#1 Haha, ok =) Jag läste/hörde någonstans att har man köpt en iller så vill man bara ha fler :P Kanske stämmer?:D
#2 Haha, ok, alltså är det svårare än vad det ser ut ;) Man får väl helt enkelt passa på när de sover då :P Det är samma sak med råttorna! De är aldrig stilla så det blir omöjligt att få ngn bra bild om man inte håller i dem :P
Ja, precis, säkert är det väl lite så också! Det är så himla lätt att missuppfatta varandra här när man bara skriver och inte pratar i verkligheten! Man kan ju faktiskt vara hur trevlig som helst och så tror ngn att man är värsta surkärringen :P
Haha, jag har märkt det ;) Nä, det förstår jag ju =)
Haha, snällt :P Har redan många pälsar som driver mig till vansinne - så vad gör en till?:D
#3 Haha, då ser min framtid mörk ut!:P Men jag är så pass envis att jag kommer nog bråka med min bilvande iller tills jag får en sån bild jag vill ha!:P Om jag nu inte ger upp förstås ;)
#4 Nä, då kanske digital kamera är lite bättre än att framkalla möbler och svansar!=)