ensam hemma
hej!
har en fråga idag - hur gör ni med era illar när ni ska t.ex till jobbet? får de följa med eller? har någon tänkt kanske om att öppna iller dagis i stockholm? :D
Välkommen till ferretplanet.se :)
Illerdagis! Det skulle jag nog kunna öppna i framtiden! 

skulle vara jätte bra med en illerdagis i Karlstad oxå
Japp jag vet att iller dagis är en lysande idee - kanske nån har lust? :D Gunnar blir först på anmällning lista :D
Mina får vara hemma! Dom klarar sig bra och sover mycket på dagarna (märker jag dom dagar då jag är hemma på dagen)..
Yesterday is history, tomorrow is a mystery, but today is a gift. That is why it is called the "present."
Jag lämnar mina utan dåligt samvete över dagen när jag ska till skola/jobb eller vad det nu än är. De har saker att sysselsätta sig med och de har varandra. Sen så sover de mycket dagtid, mest aktiva är de morgon och sen eftermiddag/kväll, oavsett om jag är hemma eller inte.
Paulina
Jag lämnar också mina hemma. Dom skulle bli galna om jag skulle lämna dom på ytor där det finns andra illrar eller så de kunde se andra illrar då Skit hatar andra illrar… Och nu när magsjukan har slagit till så hårt så skulle jag nog inte heller våga lämna bort dom utan att ha stenkoll på vilka dom andra illrarna var som kom dit varje dag..
Sajtvärd på Iller.ifokus
så de e bara min bortskämd unge som följer med mig överallt…hmm…dags att tänka på saken…imorgon blir det prov för honom :)