Iller iFokus

Iller

Etikettoff-topic
Läst 1334 ggr
kredka
0

Hej hej!

Hej allihopa! Från ungefär en vecka har jag liten terrorist hemma :) Han heter Gunnar och kom till mig från Murgrönans Illeruppfödning. Han är 4 månaders gammal bus unge och jag tänkte att kanske finns någon som bor i Skogås eller närheten som vill träffa ibland mig och Gunnar då han får nya kompisar att leka med :)

Välkommen till ferretplanet.se :)

KerstinL
0

Vi finns i Tyresö, vi har iofs ett helt gäng illrar som har varandra att leka med men vi kanske kan träffas ute och ta en fika så får Fat boy nån rolig att busa med istället för ett gäng griniga "tanter", hehe

Kolla gärna in våran hemsida http://www.diamantens.cybersite.nu

Cool

[Shaiya]
0

Vi bor i Haninge och har en 4 månaders valp från murgrönans också! Flört

kredka
0

va rolig att någon svarade :) jag jobbar varje dag till 15 och har lediga helger så vi kan ordna nån fika :D kanske då Gunnar slutar terrorisera mig om han har nån kompis :D

Farwessa
0

Vi finns i Stuvsta. Har en kastrat hona och snart en valphane. Jag tror det går direkt buss 742 från Skogås till Huddinge via oss.

Nussen
0

Jag har Murgrönans Lillstrumpa 4 månader vi bor i Vaxholm. Hi hi terrorisera är en del av att vara valpis men han blir nog lite tröttare av att busa med en kompis. Vi går långa skogspromenader och badar vid stranden på kvällarna så illrarna får nosa och gräva och springa av sig. Vi märker på en gång om vi inte varit på promenad då blir det röj utan dess like Skrattande

kredka
0

heheheh nu vet jag nåt om det :) igår Gunnar hade sin första promenad stund - efter det hade vi ingen djur hemma :D han bara gömmde sig och somnade som en liten ängel :)

Nussen
0

# 6 Perfekt Skrattande dom är vana vid att bada också så skaffa en plastlåda ca 1 dm hög eller om du har något liknande en balja eller så, och fyll den med vatten och leksaker som han kan plocka upp bollar, trattar från köket plastslevar, slickipott  mm det älskar mina jättemycket så är de aktiverade en stund.