:(
Idag flyttar Hannibal ut :(
Trots att vi fick veta att han inte var chippad, sa upptackte jag anda vad som verkade vara ett chip nerat armen pa honom i forrgar. En tur till vetrinaren, och jovisst var han chippad :( Ingen agare registrerad, men dock sa hade omplaceringsstallet de kopt honom ifran kvar uppgifterna om honom och kom upp som en traff.
Sa idag ringde telefonen och agaren hade fatt mina uppgifter av vetrinaren. Sa 14.00 sa far Hannibal aka hem till sitt riktiga hem :(
Visst kanns det bra att hans agare ar funnen, men samtidigt sa har vi ju hunnit fasta oss sa vid honom, och Nisse och Lars med nu. Dessutom har han oronskabb sa det bara skriker om det och agaren har inte brytt sig om att annonsera. Sa det kanns som han skulle ha det battre har.. Men men. Nu far han komma hem iaf!
// Amanda

=/ Du skulle låtsas om att du inte kände något chip.
golf.ifokus.se

Pojkvannen propsade pa det, men det skulle inte kannas ratt om han nu ar saknad. Haller fortfarande tummarna for att agaren inte kommer i eftermiddag.
// Amanda

Jag håller tummarna också :)
golf.ifokus.se

Prata med ägaren och kolla så han verkligen är intresserad. Du kan ju säga att du fäst dig väldigt mycket vid honom. Det kan hända att han låter honom stanna.

Nu har han akt :( Det var en barnfamilj som hade honom och en annan iller, och dottern var overlycklig over att fa hem honom igen. Bada hade tydligen rymt fran den nya inhagnaden (de hade missat ett litet hal), och den andra hade blivit aterfunnen pa puben :P
De ar val kanske inte varldens mest kompetenta illeragare och pappan verkade lite radd nar han plockade upp honom, men han ar ju alskad och saknad iaf.
// Amanda
Men vad jobbigt för er! Usch :-(
Men jag måste säga att det var beundransvärt gjort av dig då det hade varit lätt att låtsas som ingenting.