Iller iFokus

Iller

Etiketterillern-i-mediaillern-i-litteratur
Läst 784 ggr
emoflickan
0

Tidningen Allers!!!

Halloj!!

Nu måste alla ut o köpa tidningen Allers nummer 11. Joel och Frodo är med i ett reportage om vilket det bästa husdjuret är! Dom intervjuades på sollentunamässan efter att Frodo vann SM i illeragillityt!

[jenkass]
0

åå häftigt… iller börjar synas mer å mer i media nu Glad

KerstinL
0

OK, då måste vi ju köpa den!!! Skrattande

Kolla gärna in våran hemsida http://www.diamantens.cybersite.nu

Cool

emoflickan
0

det står 8:e mars på tidningen så det kan vara så att den kommer ut imorgon! så har det i åtanke :))

Smeagol
0

Oj den måste jag bara köpa. rukar ju köpa allers ibland men nu var det ett tag sedan. Men i annat fall så prenumenrar mamma på den tidningen!!

leo-
0

1 reklam är alltid skoj men det drar förmodligen tyvärr oxå med sig att det kommer en del omplaceringar senare.

delete
0

då ska jag gå till min mormor idag o kolla hon prenumenerar på den så då borde hon ha den hemma man brukar ju få hem dom nån dag tidigare än dom hamnar i butik…

delete
0

blev lite besviken på artikeln de va så lite men skoj att han vann agilityn….måste vara svårt att få en iller att vilja göra allt de där så lätt som denna gjorde det

emoflickan
0

njo det var ett litet inslag men ändå dock ett inslag :) hah jadu.. med frodo är det inte svårt..det finns absolut ingenting den illern inte skulle göra för gurka. han körde 3 varv på agilitybanan på 1 minut och 8 sek haha ;)

delete
0

låter skoj det där med iller agility…..men än har jag ingen iller att träna med så de får vänta Glad