Iller iFokus

Iller

Etikettallmänt-om-iller
Läst 1202 ggr
[Shaiya]
0

Jag = djurplågare

Dexter har en liten knasig sak för sig att han alltid ska gå och gömma sig när folk som vill titta och leka med honom ska komma över och så kan vi inte hitta honom när han smyger runt bakom möbler m.m så vi har börjat med att sätta på honom ett litet halsband med en liten pingla på precis innan folket kommer så han inte kan gå och gömma sig eller när vi måste få fram honom pga olika anledningar då VET vi vart han är ;)

Kalla mig elak men det är väldigt praktist! Oskyldig

HannaM
0

Elakt.. tja dumt är det i af då risken att dom fastnar och stryps finns.

[Shaiya]
0

#1 Om han fastnar så skulle halsbandet antigen öppnas eller åka av huvudet. Och det finns ingenting man direkt kan fastna i… Men om han nu skulle fastna skulle halsbandet åka upp i minsta motstånd eller helt enkelt åka över huvudet på honom… Sen håller vi ju ett öga på honom såklart! Glad

Theres
0

Smart :P Jag skulle nog fångat in honom och stängt in honom så jag visste vad jag hade honom :P

golf.ifokus.se

[Shaiya]
0

#3 Det ända stället jag kan stänga in honom i är på balkongen eller badrummet och det känns så elakt då båda rummen är pytte små. :(

JossanH
0

Jag gjorde så ibland på min döva iller då det var väldigt praktiskt hemma hos mamma o pappa då han inte kom när man ropade (daaaah). Ingen risk för att han skulle strypas där heller större risk att det skulle åka av då han var en himla ål..
Nä, jag tycker inte man ska ha plingor på hörandes katter eller illrar. Sen tror jag inte att dom dör av att ha det nån gång lite då och då heller.

Sajtvärd på Iller.ifokus