Stolt!!
Jag brukar ju ge Frodo här hemma rå kyckling och han är den enda av mina bortskämda små odjur som kan tänka sig att äta det
Dock har Bilbo varit lite intresserad dom senaste gångerna och slickat lite på kycklingen men inte mer. Men idag!! så åt han sin första bit kyckling! Vad jag e stolt över min älskling! Han smaskade på rätt bra även om Frodo snodde dom flesta bitarna
Så nu har jag iaf 2 utav 5 som äter kyckling heh. Tjabo är ju tyvärr ett hopplöst fall. Vet inte om jag har berättat det men sist vi försökte med honom så tog han ett slick och sen klöktes han! Sån mes..haha mamma skulle ge honom skinka och då gjorde han samma sak! Man verkligen såg hur kräkfärdig han blev..suck ![]()

så häftig bild!

aaa, jag får nästan aldrig se dom där små tänderna på våra men du fick ett kort!! så fränt;)
/ Veronica, sajtvärd för Iller.iFokus

haha, häftig bild.
Det brukar löna sig att vara envisa. Till slut brukar poletten trilla ner. Aha, är vi köttätare? Okej så käkar jag väl då :-)
Cave quid dicis, quando, et cui
Audiatur et altera pars
heh jo visst är det fin bild? min vampyr bilbo ;)) otroligt nöjd med hur jag fick till den bilden hehe