Iller iFokus

Iller

Etiketterskötselbeteendeuppfostran
Läst 228 ggr
Sara
0

Pusskalas!

Idag har jag och Funny haft "pusskalas". Vanligtvis brukar Funny inte pussas för hon tycker det är ääääckligt.

Anledningen till dagens pusskalas är att det är den gången i månaden som matte alltid äter massor med choklad. Å choklad är det bästa Funny vet.

Så när matte ligger på soffan och mumsar så är Funny heltossig och gör allt för att klättra upp till matte. Men eftersom choklad inte är bra för små illrar så får Funny inte smaka.

Enda stället som Funny har möjligheten att smaka lite av denna himmelska fröjd är i mattes mun… Så eftersom Funny är en bestämd dam som bara skaaaa ha så försöker hon göra allt för att matte ska öppna munnen. Å då kan inte matte låta bli att stjäla massor av illerpussar. Skrattande

Sara

sarae
0
gwen
0

Fick åxå pusskalas igår när jag druckit ett glas oboj!.

Nettan
0

Jag får pusskalas av alla utom Ior så fort jag tar upp dem. Turbo blir nästan en giraff när han vill nå min mun.
Chilli pussar så mycket att jag nästan blir skinnflådd på munnen. Trixie har lite mer feminina försiktiga pussar.

Det är underbart att ta upp alla tre i famnen och få multipussar…*suckar nöjt*

Ior får man pussar av när han är nyvaken eller ifall man kan bjuda på något gott.

gwen
0

*avis på #3*

emoflickan
0

Tjabo e pussgrisen hemma. han pussas såfort jag tar upp honom. gimli pussas gärna i ansiktet men inte så mkt på munnen utan han putsar ofta bara ansiktet :) Bilbo pussas då och då, när han känner för det, Albin väääldigt sällan och Frodo har jag nog kanske fått en puss av eller nåt :)

Faxlin
0

Det är mysigt att få en puss eller tre av dem. Fast jag har också monster som inte vill pussas :-)

Cave quid dicis, quando, et cui
Audiatur et altera pars