Iller iFokus

Iller

Etiketterutställningarträffar
Läst 890 ggr
Faxlin
0

Illerträff 25 juli på HC

Välkomnar alla som vill träffas med eller utan illrar för en trevlig stund ihop på High Chapparlas camping.

När: Söndag 25 juli 2010
Var: High Chapparalls camping, bakom Vildhästen. (DÄr vi brukar vara varje år)
Kl: 12:00 - Folk ledsnar :-)

De som inte hittar kan ringa för hjälp med vägbeskrivning. Jag kommer slå på telefonen den dag träffen är.

076-2669002 Åsa

Hjärtligt välkommen för en trevligstund

Mvh Åsa & Vildarna

Cave quid dicis, quando, et cui
Audiatur et altera pars

Loveferrets
0

Oh så spännande, tror vi kommer Skrattande

enbartmalin
0

Men jösses, det är ju nu på söndag?

Hälsningar Malin

eeeeeee
0

åh hade velat komma, har suttit och undrat när denna träffa skull bli av, men nu kan jag icke =(…så synd.

arthuriller
0

Hurra!! :D Jag och mina två pluttar kommer!

Sara
0

Jag kommer med en stycket pappa. Han är som han är så ni får ta honom med en nypa salt. Flört

Sara

enbartmalin
0

Hade gärna åkt, men det är en långt tur som jag inte hade en chans att planera in med bara 5 dagars notis.. :(

Åsa, kan du medela tidigare nästa gång?

Hälsningar Malin

Loveferrets
0

#6,Fick till svar att dom flesta visste att det skulle vara nu i slutet på juli …

Kan tyvärr inte heller då jag inte kunde ordna bil på så kort varsel…men man borde väl ha planerat i förtid ifall att..

enbartmalin
0

Hur skulle man kunna veta det? Står det någon stanns, har jag missat något?

Det är lite lätt irriterande faktiskt.

Hälsningar Malin

Loveferrets
0

#8, Jag förmodar att det är dom hon känner som visste det, iofs hade jag väl en liten hum om det men dock inget exakt datum o det har inte stått nånstans.

Theres
0

Åh… det är ju nu… och jag som inte har planerat in det… då tror jag inte att jag kan. Eller egentligen är det ju bara att slänga in djuren i bilen och köra… men ska nog tillbaka till Öland imon =/

golf.ifokus.se

Sara
0

Illrarna har lagt sig i buren och regnet öser ner..

Härligt illerträffsväder! Flört

Sara

Faxlin
0

#6: Brukar vara tidigare meddelat. Men lite saker var ivägen nu. Förlåt. Ska försöka fixa detta till nästa år. Lovar :-)

Cave quid dicis, quando, et cui
Audiatur et altera pars

Theres
0

Blev det några bilder tagna?

golf.ifokus.se