Illerträff 25 juli på HC
Välkomnar alla som vill träffas med eller utan illrar för en trevlig stund ihop på High Chapparlas camping.
När: Söndag 25 juli 2010
Var: High Chapparalls camping, bakom Vildhästen. (DÄr vi brukar vara varje år)
Kl: 12:00 - Folk ledsnar :-)
De som inte hittar kan ringa för hjälp med vägbeskrivning. Jag kommer slå på telefonen den dag träffen är.
076-2669002 Åsa
Hjärtligt välkommen för en trevligstund
Mvh Åsa & Vildarna
Cave quid dicis, quando, et cui
Audiatur et altera pars
Oh så spännande, tror vi kommer 
Men jösses, det är ju nu på söndag?
Hälsningar Malin

åh hade velat komma, har suttit och undrat när denna träffa skull bli av, men nu kan jag icke =(…så synd.

Hurra!! :D Jag och mina två pluttar kommer!
Jag kommer med en stycket pappa. Han är som han är så ni får ta honom med en nypa salt. 
Sara
Hade gärna åkt, men det är en långt tur som jag inte hade en chans att planera in med bara 5 dagars notis.. :(
Åsa, kan du medela tidigare nästa gång?
Hälsningar Malin
#6,Fick till svar att dom flesta visste att det skulle vara nu i slutet på juli …
Kan tyvärr inte heller då jag inte kunde ordna bil på så kort varsel…men man borde väl ha planerat i förtid ifall att..
Hur skulle man kunna veta det? Står det någon stanns, har jag missat något?
Det är lite lätt irriterande faktiskt.
Hälsningar Malin
#8, Jag förmodar att det är dom hon känner som visste det, iofs hade jag väl en liten hum om det men dock inget exakt datum o det har inte stått nånstans.

Åh… det är ju nu… och jag som inte har planerat in det… då tror jag inte att jag kan. Eller egentligen är det ju bara att slänga in djuren i bilen och köra… men ska nog tillbaka till Öland imon =/
golf.ifokus.se
Illrarna har lagt sig i buren och regnet öser ner..
Härligt illerträffsväder! 
Sara

#6: Brukar vara tidigare meddelat. Men lite saker var ivägen nu. Förlåt. Ska försöka fixa detta till nästa år. Lovar :-)
Cave quid dicis, quando, et cui
Audiatur et altera pars

Blev det några bilder tagna?
golf.ifokus.se