Iller iFokus

Iller

Etiketterskötselbeteendeuppfostran
Läst 1095 ggr
[Shaiya]
0

Jag är SÅ glad!!

Vi glasade in balkongen för katterna en gång i tiden och nu har vi illersäkrat den också så nu kan han vara ute på balkongen också. I morse öppnade jag balkong dörren och gick därifrån. När jag kom tillbaka så såg Dexter (illern) ihoprullad på en liten "säng" och sov och ena katten låg ihoprullad runt honom och spann!!

Dom går äntligen riktigt ihop nu!! Åh vad glad jag är att dom trivs!! Skrattande Jag har ju kommit på hunden och illern ligga i soffan och sova..tillsammans.. oftast är det då illern som ligger Lexies rygg/sida och snarkar Tungan ute Nu är det bara hunden och illern som måste bli lite mindre hårdhänta mot varandra, i allafall illern Flört Hunden, Lexie har ju stora bitmärken på hela nosen och tassarna..och öronen… och svansen…och ryggen.. men hon verkar inte bry sig… Dom har ju faktist kul med varandra!! Och alla lekar går under Dexters regler! Hon brukar till och med lägga sig ner och låta Dexter "brotta ner" henne. Sötnosar…

illernettan
0

Vad skojigt att alla går så bra ihop. Önskar jag kunde finna katten Tango tillsammans med illrarna. Men han tycker dom är så lääääskiga.

Hillbiörns illrar finns på Facebook.

[Shaiya]
0

#1 Åh vad synd att han tycker att dom är läskiga. Det tyckte min ena katt i början men nu bryr han sig inte men illern Dexter får sig en tass av honom om han blir för närgången och jobbig, man leker ju inte med kungen. Medans min andra katt helt enkelt accepterade honom från att han sprang ut ur transportburen. Men hon är lite dumsnäll. Glad

Först nu, efter närmare två veckor har Dexter förstått att man inte biter katterna utanför lek som dom är med på. Ena katten satte sig rakt honom när han blev för jobbig och den andra katten gav honom en rejäl tass rakt på nosen, och efter det blev dom bästa kompisar. Knasbollar!

Gottfridsson
0

Shaiya…först vill jag bara säga att du kan inte ana hur roligt det var att komma in på förstasidan och se rubriken på denna tråd. Den gjorde mig så glad Flört

Grattis till att fått klart så att alla kan få gå tillsammans.

//Ammi

#1 Tråkigt att Tango ska tycka dom är så läskiga :-( Ge honom några klappar från mig.

Zandra---83
0

Vad kul :) Önskar jag kunde få se någon av mina katter ligga hos min iller, men den ena tycker enbart att iller är roligt att leka med, men men. Det är ju i alla fall bra att katterna inte hatar illern även om det hade varit roligt att dom ligga tillsammans. :)

[Shaiya]
0

#3 Vad roligt att jag gjort andra glada också! Tack! Det känns riktigt OTROLIGT bra att alla går så bra ihop. Det är obeskrivligt. Skrattande

#4 Jag vet hur du känner dig. Det var lika dant här för någon dag sedan.. Tänk dig då hur GLAD jag blev när jag såg dom sova ihop! Det är ett av dom finaste tillfällen jag någonsin vart med om! :D Men vad bra att dom inte bara hatar varandra som vissa katter och illrar gör. :)

Zandra---83
0

#5 Jo jag kan tänka mej hur du kände när du såg det. :D Jo jag får ju vara glad åt det "lilla" att de inte hatar varandra utan att de kan vistas i samma rum och allt så jag ej behöver dela på dom. Det hade varit jobbigt både för mej och djuren tror jag. Men vem vet, en dag kanske jag få uppleva samma härliga känsla som du gjorde. Man vet ju aldrig. :)

JossanH
0

Grattis! Det är ju fantastiskt kul om alla funkar ihop :D

Sajtvärd på Iller.ifokus

Gottfridsson
0

#6 Jag hoppas du ska få göra det Flört

[Shaiya]
0

#6 Jag hoppas också att du får göra det! Skrattande

cannaydia
0

Vad roligt! Skrattande Vist är det lite häftigt att de små pälstussarna kan bestämma över en hund flera gånger större än de självaFlört