En sån dag...
hoppas den här dagen blir bättre än hur den har varit hittils…suck…
ramlar upp trött som bara den klockan 6.30..sömndrucket öppnar jag badrumdörren…det första jag ser är ett litet ljust huvud som plirar på mig över badkarskanten..tänder lampan och får se ett totalt katastrof område…toalettpapper, tamponger, bindor, smink, skräp, flaskor, vatten och parfym överallt…i badkaret ligger schampoflaskor som läcker, tvål balsam u name it…å mitt i denna röra sitter en rickie å tittar förnöjt på mig! plockar upp illbattingen som e våt hela han, med blött paper i hela pälsen…å luktar avlopp gör han oxå….Uppenbarligen har han smugit in i natt när jag gick på toaletten….med öronproppar å ögonbindel e jag tydligen en samhällsfara…..städar upp hela röra…kutar ner till tvättstugan å slänger in 2 maskiner…rusar iväg till mitt läkarbesök där jag får reda på att jag antagligen har en nerv i kläm och förmodligen måste opereras….när jag e klar e klockan 8.30….har ärenden att fixa på stan…affärerna öppnar kl 10….ingenmening att gå hem så jag fördriver tiden med att promenera runt å sen dricka en kaffe…
kl 10 ränner jag runt å fixar det jag skall fixa, sista anhalten telia där jag skall lämna tillbaka lite grejer…5 pers som jobbar i butiken…25 minuter senare har jag fortfarande inte fårr hjälp..inte heller har de ropat upp ett enda nummer…suck..haffar tag i en nisse å kontaterar att jag skall med ett tåg..hjälp mig nu!!!
kommer hem å ska ut på gården till tvätt stugan..rycker i dörren…inget händer kikar ut å ser att nått ljushuvud har satt fast en spade under handtaget…å en grävmaskin står parkerad bredvid å nån idiot har grävt ett 1m djupt hål..å som vanligt e ingen där….så nu har jag två maskiner i blöt och en hel hög med tvätt som jag inte kommer åt! å jag skall åka bort tidigt imorgon så jag måste verkligen tvätta! ååååh årets kork pris!
ja fy, vissa dagar är bara för mycket.. hoppas resterande av dagen blir bättre…. =)
usch sara stackars dig avskyr när man har sådana där dahar då verkligen allt bara verkar gå fel :S
Yesterday is history, tomorrow is a mystery, but today is a gift. That is why it is called the "present."

hahaha, men Sara då. Du får se det som så att nu kan det i alla fall inte bli värre. ;-)
Le och var glad, ty det hade kunnat vara värre.
Jag log och var glad, och nog fan blev det värre!
Cave quid dicis, quando, et cui
Audiatur et altera pars
haha…exakt ;) nu har jag i af varit i tvätt stugan..klampade ner å knackade på dörren, på utsidan stod 4 gubbar å grävde…alla skakade på huvudet å kontaterade att de inte kunde släppa ut mig….då sa jag ett å annat till dem…behöver inte säga vad..men en av sakerna var nått om vem som skulle få tvätta i mitt ställe…morrr…å då blev det fart på dem…grävmaksinen flyttades å dörren öppnades….å om en liten stund e det dag igen…nästa maskin ;)

haha, de kommer älska dig dessa fyra gubbar :-)
Cave quid dicis, quando, et cui
Audiatur et altera pars
haha ja men det roliga är ju att du har all rätt i världen att få hämta din tvätt.. så gubbarna har ju inte så mkt annat å göra än å flytta på sig.. 
exakt….skall snart ner å morra ännu en gång…oj vad populär jag e idag ;) Kankse skall piffa till mig lite å slänga på stilett klackarna så det får lite plåster på såren hehehehe
hahah vem vet du kanske får sällskap med dig hem? =P
hehe…ja vem vet ;) Tyvärr skulle jag nog inte släppa in några av dessa gubbar frivilligt i mitt hem…synd men sant ;) annars hade min tvätt dag kunnat bli riktigt spännande hihihi

Haha, men Sara.. Du går väl inte på toa med ögonindeln på? 
jo nästan…den sitter i pannan ;)

#10 haha, jo så gör jag åxå. En liten glipa kan jag ha, men helst ingen för då vaknar man ju till av ev ljus. Att hitta till toan sitter i ryggmärgen, i ljuset eller mörkret… hehehe… Livsviktig instinkt att hitta dit. :-D
#12 så sant så sant.. ;) å då e det lätt hänt att en iller eller 5 slinker förbi ;)