Iller iFokus

Iller

Etikettersäljesköpesomplaceras
Läst 1152 ggr
[deadmjau]
0

S; Illervalp akut..

Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.

Jag som velat ha iller sålänge fick äntligen tag på en. Men nu för någon vecka sedan har jag fått allergi, och jag HOPPAS att hon får ett nytt hem. 

Just nu är hon i köket/hallen och härjar runt. Det plågar både henne och mig!

Morf är en underbart busig och livfull hona på ca 3,5 mån gammal.
Hon kan naffsas till ibland, men hon är ju valp så detta går över. Lådan missar hon ibland annars är hon duktig. (har lagt te.x tidnigspapper i hörn, har hon gått dit några gånger ist)

Hon finns i Torsby - Värmland

Hör av er gärna på mejlen vid intresse, kollar där ofta
mickaaight@hotmail.com

1000kr

Norrskenets
0

Så otroligt vacker tös, hade jag haft plats för henne så hade jag tagit henne direkt men just nu söker jag utanför sverige efter en avelshane plus att jag har en illervalptös + hennes två syskon att uppfostra.

Jag ska i alla fall hålla tummarna att hon finner ett bra och livslångt hem.

Loveferrets
0

Har du pratat med uppfödaren ?  h*n kanske vill ha tillbaka henne, lycka till att finna henne sitt långvariga hem.

Svartasilverskon
0

Är hon såld?Glad

Theres
0

Allergimedicin kanske? :)

golf.ifokus.se

FerretCrow
1

har du kollat med läkarn att det är allergi? första tiden jag hade iller reagerade jag oxå eftersom det blir något helt nytt

JossanH
0

Om det är så att du väldigt gärna vill ha kvar henne så kan jag säga att många reagerar betydligt mer på valpar och okastrerade djur framför kastrerade. Så kan du ta tabletter så kan du ju kanske "stå ut" tills det att hon är kastrerad.

Sajtvärd på Iller.ifokus

Madde
0

När jag skaffade min första iller fick jag utslag på båda mina underarmar. Men en massa prickar som kliade.

Sen fick jag utslag runt ögon och munnen, men jag vägrade ge upp. Envis som man är.

Jag uthärdade en månad och så till slut försvann det med mycket insmetande av lypsyl, den enda krämen som inte torkade ut och hade alkohol i sig.

Idag har jag inga såna symptom alls.

Medarbetare på Iller.ifokus och Sajtvärd på vin.ifokus.

[Sephrenia]
0

Jag och min sambo fick utslag av våra illrar här för två år sedan, jag får det inte längre men han plågas fortfarande av det; men vi härdar ut med hydrokortison salva.

FerretCrow
0

#7 samma för mig med,

iller är ju inte som katt eller hund som man är ganska emun mot utan ett ovanligt djur som kroppen reagerar på för att bygga upp ett försvar och en vecka är lite väl lite att pröva tycker jag =(

[Shaiya]
0

Jag fick sprängande huvudvärkar, irriterande ögon, trötthet och lite kliande första tiden jag hade min iller här. Nu är det borta!! :)