Iller iFokus

Iller

Etiketterleksakersovställenburarrum
Läst 313 ggr
sarae
0

Utställningsburar

Hittade en sida som har ett stort utbud med burar… kanske man kunde hitta någon som e ihopfällbar å iller anpassad där? har slängt iväg ett mail åt dem å hört mig för och väntar nu på svar. De har även valphagar för 600 kr. nån som har handlat från dem innan?

www.dara.se

Faxlin
0

Nepp har aldrig handlat där. Men priserna verkar ju okej.

Cave quid dicis, quando, et cui
Audiatur et altera pars

ViktorMarina
0

åå vile kika på valphagen, men ingen gå-vidare-knapp funkar för mig, de syns inte och går inte klicka på heller.. kan nån gå in på sidan där valphagen finns och länka direkt till den? *blinkblink* :)

VeronicaKahlbäck
0

http://www.dara.se/produkter1_sv.htm

vet inte om du menade såhär?

/ Veronica, sajtvärd för Iller.iFokus

ViktorMarina
0

åh, där är den ju, tack så jättemycket vermonica! :D

VeronicaKahlbäck
0

varsågod;)

/ Veronica, sajtvärd för Iller.iFokus

ViktorMarina
0

men hur sjutton beställer man då? är det också på någon knapp jag inte ser, eller ska man ta kontakt? jag förståååår inteee… :P

blue
0

Har tänkt att åka dit flera gånger..men har aldrig blivit av.. Har en kompis som bor i s-tuna..som tycker att man kan sponsra nån annan.. Men d e juh värt att åka dit & kolla ändå..=) & skulle d va så att någon vill beställa därifrån kan ja ev hämta & ha d här så kan vi kanske ha en liten "Träff" här..=) Vet att d finns massa med burar & annat roligt på www.brommazoomarknad.se

ViktorMarina
0

det var inte dåligt, men vi bor i skellefteå och har nog lite svårt att ta oss till sthlm för en träff.. :P

åå min dator vill inte vara med mig ikväll, inget funkar, så jag lägger ner och provar beställa imorgon istället.. om knapparna och länkarna funkar då :P