Utställningsburar
Hittade en sida som har ett stort utbud med burar… kanske man kunde hitta någon som e ihopfällbar å iller anpassad där? har slängt iväg ett mail åt dem å hört mig för och väntar nu på svar. De har även valphagar för 600 kr. nån som har handlat från dem innan?

Nepp har aldrig handlat där. Men priserna verkar ju okej.
Cave quid dicis, quando, et cui
Audiatur et altera pars

åå vile kika på valphagen, men ingen gå-vidare-knapp funkar för mig, de syns inte och går inte klicka på heller.. kan nån gå in på sidan där valphagen finns och länka direkt till den? *blinkblink* :)

http://www.dara.se/produkter1_sv.htm
vet inte om du menade såhär?
/ Veronica, sajtvärd för Iller.iFokus

åh, där är den ju, tack så jättemycket vermonica! :D

varsågod;)
/ Veronica, sajtvärd för Iller.iFokus

men hur sjutton beställer man då? är det också på någon knapp jag inte ser, eller ska man ta kontakt? jag förståååår inteee… :P
Har tänkt att åka dit flera gånger..men har aldrig blivit av.. Har en kompis som bor i s-tuna..som tycker att man kan sponsra nån annan.. Men d e juh värt att åka dit & kolla ändå..=) & skulle d va så att någon vill beställa därifrån kan ja ev hämta & ha d här så kan vi kanske ha en liten "Träff" här..=) Vet att d finns massa med burar & annat roligt på www.brommazoomarknad.se

det var inte dåligt, men vi bor i skellefteå och har nog lite svårt att ta oss till sthlm för en träff.. :P
åå min dator vill inte vara med mig ikväll, inget funkar, så jag lägger ner och provar beställa imorgon istället.. om knapparna och länkarna funkar då :P