Iller iFokus

Iller

Etiketterfotonfilmer
Läst 602 ggr
Faxlin
0

6-åringar

Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.

Hejsan alla illervänner. Här vill jag se bilder på era illrar som kommit upp i sex års åldern. Alltså fått några år på nacken.

Jag visar då min lilla tös till att börja med.

Cave quid dicis, quando, et cui
Audiatur et altera pars

Faxlin
0

Ja en bild till på mammas bebis.

Audiatur et altera pars

sarae
0

åh så glömmer du varna för tungbild…fyyyy på dig ;)

leo-
0

Här platsar mina herrar 6 och 7 år

finns bilder i gästboken

sofie
0

Åhh här passar ju Göris in.

Denna kommentar har tagits bort.
sofie
0

Ett till på henne

sofie
0

Och en på hela henne

Veronica
0

Lillan är snart 6, den 19 mars =)

Amor vincit omnia

Weazel
0

Gamlegutt Merlin blir 6 den 28. april. Han begynner å bli skral og tynn, men holder seg godt ellers. Han har fått veldig stri pels og begynner å bli grå. Men leker fremdeles med de andre to hver morgen. Bildet blr tatt i september da vi var på hytta på fjellet.

ferretgirl
0

Jag har Laban som blir 6 år den 29 mars och hans syster Lina som blir 6 år den 22 augusti. Så som dom sover på fotot, sover dom oftast samman. I 9 av 10 gånger sover dom tätt slingrade om varandra, och Laban kommer till Linas räddning om Tiffanie eller någon annan jagar henne.

Robinsnel
0

woodo, har ni nog sett ett par ggr nu.. finns i mitt fotoalbum. gammelskrutten blir 13 i april.

JossanH
0

#11 du får lägga in dubbla inlägg om honom eftersom han hunnit fylla 6 år 2 gånger!! (är fortfarnade sjukt impad av hans ålder)

Sajtvärd på Iller.ifokus

lolla87
0

gud va fina dom vita är! så himla fina!Skrattande

TyraBanks
0

fröken tyra blir 7 år i april. <3

Madde
0

Kul och se massa bilder på gamlingar. =) Hoppas verkligen att mina kommer bli gamla.

Medarbetare på Iller.ifokus och Sajtvärd på vin.ifokus.

ferretgirl
0

#12# vad menar du med att han har fyllt 6 år 2 gånger redan??? Men här kommer ett foto på Laban själv när han var ca 2 år gammal och upptäckte godisskålen på soffbordet.

ferretgirl
0

Här kommer ett foto på Lina när hon är själv, fotot är taget när hon var nere för parning i Malmö hos en vännina där. Hon står och tittar in till hennes illrar som för stunden var i en stor bur medan Lina fick springa runt med Baloo. Ur denna parning kom det 7 valpar varav 6 överlevde, och en av dessa valpar är SheereKahn som om ca 1½ månad blir 3 år.

Faxlin
0

Tror hon menade att eftersom Wodo är 13 år så har han ju i uträkning blivit 2x6år=12 år (alltså 6 år två gånger. ) 12+1=13 år = Wodos ålder.

ferretgirl har du några kort på henne när hon är 6-år. Jag vill se bilder på 6 åringar. Hur de ser ut när de blivit lite äldre med andra ord. ;-)

Audiatur et altera pars

ferretgirl
0

Både Lina och Laban är 6 eller rättare sagt Laban blir 6 år nu den 29 mars, och Lina hans syster blir 6 år den 22 augusti men dom har samma mamma och pappa så dom är helsyskon.

Faxlin
0

#19: Men har du nytagna kort på dem? Jag vill se hur de ser ut nu. Inte hur de såg ut när de var 2 år :-)

Audiatur et altera pars

gwen
0

Alba fyller 7 i vår. Riktigt pigg, men tyvärr med insulinom sedan några månader. Har därför "skunksvans" även nu på vintern.

Här är hon extra mammig i nya huset och vill komma upp i famnen och sova (vilket hon gjorde 30 sekunder senare).

Nettan
0

Här är min Chilli som fyller 6 år i år. Eftersom ingen vet exakt när hon är född så räknas hon enligt Agria att vara född 1/1-01

Robinsnel
0

chili är söööt.

TottsiGirl
0

Här kommer Ted han fyller 6 den 7e April…

Han gör allt för att få bli som husse så nu har han också börjat snickra!! Räcka ut tungan

Yesterday is history, tomorrow is a mystery, but today is a gift. That is why it is called the "present."

ferretgirl
0

Detta fotot är nog det nyaste jag har, det är taget i augusti/september förra året. Det är Tiffanie som är på golvet.

ferretgirl
0

Här är det senaste på Lina, är taget ungefär samtidigt med Labans foto i augusti/september förra året. Tycker faktiskt att dom ser likadana ut idag som när dom var ett par år gammla, visst, Laban går väl lite stelare. Men han leker och busar fortfarande som när han var året eller så, samma gör Lina.