6-åringar

åh så glömmer du varna för tungbild…fyyyy på dig ;)
Här platsar mina herrar 6 och 7 år
finns bilder i gästboken
Lillan är snart 6, den 19 mars =)

Amor vincit omnia

woodo, har ni nog sett ett par ggr nu.. finns i mitt fotoalbum. gammelskrutten blir 13 i april.
#11 du får lägga in dubbla inlägg om honom eftersom han hunnit fylla 6 år 2 gånger!! (är fortfarnade sjukt impad av hans ålder)
Sajtvärd på Iller.ifokus
gud va fina dom vita är! så himla fina!

Kul och se massa bilder på gamlingar. =) Hoppas verkligen att mina kommer bli gamla.
Medarbetare på Iller.ifokus och Sajtvärd på vin.ifokus.
Här kommer ett foto på Lina när hon är själv, fotot är taget när hon var nere för parning i Malmö hos en vännina där. Hon står och tittar in till hennes illrar som för stunden var i en stor bur medan Lina fick springa runt med Baloo. Ur denna parning kom det 7 valpar varav 6 överlevde, och en av dessa valpar är SheereKahn som om ca 1½ månad blir 3 år.

Tror hon menade att eftersom Wodo är 13 år så har han ju i uträkning blivit 2x6år=12 år (alltså 6 år två gånger. ) 12+1=13 år = Wodos ålder.
ferretgirl har du några kort på henne när hon är 6-år. Jag vill se bilder på 6 åringar. Hur de ser ut när de blivit lite äldre med andra ord. ;-)
Cave quid dicis, quando, et cui
Audiatur et altera pars
Både Lina och Laban är 6 eller rättare sagt Laban blir 6 år nu den 29 mars, och Lina hans syster blir 6 år den 22 augusti men dom har samma mamma och pappa så dom är helsyskon.

#19: Men har du nytagna kort på dem? Jag vill se hur de ser ut nu. Inte hur de såg ut när de var 2 år :-)
Cave quid dicis, quando, et cui
Audiatur et altera pars

chili är söööt.
Här är det senaste på Lina, är taget ungefär samtidigt med Labans foto i augusti/september förra året. Tycker faktiskt att dom ser likadana ut idag som när dom var ett par år gammla, visst, Laban går väl lite stelare. Men han leker och busar fortfarande som när han var året eller så, samma gör Lina.