Skåneträff 12/9
En ny illerträff är nu inplanerad. :)
Datum: 12 september(Söndag)
När: 12.00 och sen tills folk inte orkar mer
Var: Lund, Botaniska trädgården
Vi hoppas på ännu en trevlig träff och att vi får se lite kända och nya ansikten!
Hälsningar Enbartmalin och Duholm med illrar
Vitalin kan tas med till träffen om man bästeller i tid på HungryFerrets.se
Hälsningar Malin
Jag, Johan och Mollie kommer=)

Jag kan ev komma! :)
verkar dock som jag har blivit allergisk mot illrar >.< jättetäpt i näsan och nyser hela tiden. men just nu struntar jag i det, för det är ju min lille älsklings Pyr ^^.
#2 HEhe jag har fått allergi mot mollie=( men jag tänker inte göra av med hene för hon är mitt allt när mina vänner inte vill prata med mig eller när jag är helt ensam, vill jag ut oh gå så följer hon gärna med=) Fast mit sitter i ögonen men har tabletter för det.
Föresten var ligger denna parken? hittar inte så bra i lund

#3 haha ojda! nej ja tänker precis likadant. Hon är ju endast i mitt rum nu, men när min bror flyttar i oktober så kommer hon få vara i hans rum, så att jag iallafall inte behöver nysa när jag ska sova haha! men ja tänker inte göra av med henne sålänge jag inte är så allergisk att jag inte kan andas eller så ^^
Jag vet inte heller var den parken ligger i lund, men får hoppas ja hittar ;) haha. Mamma följer nog också med om hon är ledig ;D.
Är jag sjukskriven så kommer jag annars är det troligen min jobbehelg. Jag har skickat infot till några som inte finns på iFokus.

Puttar!
"Wrong in all the right ways" - kullen är äntligen här! Följ valpdagboken på min hemsida
Putt putt
Hälsningar Malin
Putt
Hälsningar Malin
Hej. Vi bor i Malmö men vi kan ta oss lätt till Lund. Kan vi ta med oss vår iller och komma också? måste man anmäla sig någonstans eller räcker det att man håller utkick efter mer info ang träffen?
Tacksam för svar.
Alexandra

Bara dyk upp! Vi kan försöka räkna efetr nr det närmr sg, så vet vi ungefär.
"Wrong in all the right ways" - kullen är äntligen här! Följ valpdagboken på min hemsida
Tack för svaret. ska titta efter mer info när det närmar sig. ha d bra.
Im there!!
hej. gäller träffen fortfarande? då är det nåsta söndag ju. hoppas det blir av för jag har aldrig varit på en sån träff och har sett bilder osv från andra träffar och det verkar vara super mysigt.
#13 Javisst gäller den än.
Hälsningar Malin
Behöver man bekymra sig för den däringa kräksjukan??
( Hypokondritanten e i farten igen..)
Hallåååå?!?!?! Ingen som tänker svara eller?
#15 & #16 vill man vara helt säker på att ens iller inte ska bli smittad av någon ev magsjuka ska man nog inte ta med den på träffar eller låta den träffa andra illrar alls!
Yesterday is history, tomorrow is a mystery, but today is a gift. That is why it is called the "present."
Jag kommer inte men jag önskar er en trevlig dag.

jag kan inte heller komma :/ ska på hundutställning i helsinborg.
tyvärr så kommer inte jag och mollie. ha en trevlig dag ialla fall=)

Vi har bestämt oss för att ställa in träffen. Eftersom det är som det är med magsjukan är det dumt att ta några risker.
Vi fixar en ny träff till våren istället!