Iller iFokus

Iller

Etikettallmänt-om-iller
Läst 749 ggr
Theres
0

Rädd för Epona

Jag vågar vara barfora eller ha strumpor på mig när Melwin och Denver kommer fram… de luktar och slickas bara.

Men Epona kommer fram så snabbt, så jag tror hon ska bita mig.

Vågar dock inte testa för att se om hon gör det eller inte.

golf.ifokus.se

[Shaiya]
0

Usch vad jobbigt… Mitt lilla monster har blivit väldigt bitig på senaste tiden.. Tror han går in i någonsorts brunst nu … Men jag väntar tills han biter… Biter han inte är det MASSOR med beröm som gäller… Han har faktist sluta upp med att krypa under täcken och bitas nu… Och så får jag ju ha en gurkstav i fickan i fall att han är duktig… hehe

Minns ena hunden vi har, vi fick ha grillad kyckling bitar i fickan för att lära honom saker, annars sket han fullständigt i oss :P

Sniffit
0

Låt henne komma fram, om du hela tiden undviker situationerna kommer du aldrig lära känna henne tillräckligt väl och heller aldrig ha möjligheten att lära henne vad som är fel.

UlrikaD
0

Fast Epona är väl 3 år gammal nu? Hon har väl inte bitits tidigare eller?

[Thiah]
0

Kan inget om illrar men ni har ju visat upp super söta videon. Söta illrar du har och jag  hoppas du kan skippa skorna med epona.

Theres
0

#3 Hon är 3½ :P Jag tror hon har bitit mig i foten någon gång, för annars vet jag inte vad detta kommer från, för jag har inte varit barfota i hennes närhet på flera år nu utan att skydda fötterna ifall hon skulle hugga.
Om jag har stövlar på mig och inte har dragit igen dragkedjan så kör hon in huvudet i skaftet och hugger efter fötterna, så antar att hon skulle bita mig om jag lät henne.
Det är så mycket värre med fötter än med händer tycker jag… man har inte samma kontroll. Om hon busar och skulle bita mig i handen så gör ju inte det ont på samma sätt som det skulle göra om hon skulle hugga tag i foten.

Frågan är om jag ska låta henne komma fram och se vad hon gör, men vill inte plåga mig själv :P

golf.ifokus.se

Sniffit
0

Så ont gör det inte att bli biten.

Theres
0

Jo, i fötterna :P
Iallafall när man busar med katten, då känns det ju ingenting i händerna, men i fötterna gör det jätteont.

golf.ifokus.se

Sara
0

Skicka in en vän barfota och se vad som händer..

Sara

Theres
0

Haha, Sara, det är bara att komma hit ;)

golf.ifokus.se

Sara
0

Flört

Sara