Iller sökes
Hej, Några här vet säkert vem jag är sen tidigare. heter Erik å bor utanför varberg i en stuga å älskar djur. Är uppväxt med illrar å skaffade för två år sedan min egna iller Emil som dock bara blev 1.5 år gammal å gick hastigt bort i vintras, Då skulle jag inte ha iller igen hette det men jag känner att jag inte vill va utan iller längre nu. Innan jag skaffar en valp tänkte jag dock kolla om det finns någon iller som behöver ett nytt hem som man kan hjälpa att få det bra. Jag åker gärna å hälsar på en ev iller.
känner ni till nåt intressant så kan ni väl skriva. längtar efter iller igen å är som sagt illervan sen tidigare:)
MVH erik. pussis84@hotmail.com

Det finns en hel del omplaceringar på blocket.
Annars finns det även valpar som inte fått hem än lite överallt i landet. Jag har själv kvar en pastell semiangora tös.
Så det finns gott om illrar i olika åldrar som söker efter nya hem.
Då kanske man kan hoppas på att hitta nån:) bor ju i varberg å har bil men det är ju bra ändå om det inte är gigantiskt långt bort:)
Ammi Gottfridsson har oxå en del valpar kvar, hon är tillmötesgående och rar och kan lova att det ej blir problem även om hon befinner sig en bit bort.