Bekvämt?!
Hittade den här bilden när jag satt och bläddrade på datorn och kände att jag måste dela med mig av den!
Det ser verkligen inte bekvämt ut! :oP
Skulle vara kul om andra också ville dela med sig av knasiga bilder på när era pälsänglar sover på nåt "bekvämt" sätt. Det känns som att de flesta borde ha åtminstone någon bild i gömmorna! ;o)
Så får vi alla något att skratta åt en regnig dag! :o)

Hihi!
Givetvis bajsar de bredvid då också? (Måste ju hålla rent i sängen!)
Hittade en till på Emi. :o)

oh, den här också! (detta är beroendeframkallande! :o))

sover inte alla ståendes på huvudet?

Hahaha! Man måste ju se till att få ner blodet i huvet så man orkar busa ordentligt sen när man vaknar! ;o)
Jag ska kontra med en snart, måste bara hitta den först!

Har inte hittat den jag tänkte på än, men måste lägga in denna så länge!

Nu när jag väl hittat bilden jag letat efter så vill inte iFokus som jag vill istället. *suck* får kolla om det funkar imorrn istället.
Fyll gärna på med bilder ni andra vettja! ;o)

#15 Tack Robbin, det var den bilden jag försökte få in igår! (det är tur att sambon fyller i där man själv misslyckas! :oP)
#13 Jag förstår inte att de ens kan slappna av i den ställningen! ;o)
#10 Det där är ju en riktig klassiker! :o)
#18, Ha ha så sött !!

#18 Naaaw! Myspys på höög nivå! ;o)

#21 Härlig stil! Sådan husse sådan iller?! 
#19 HEhe =)
#20 Jadu, men så kan hon aldrig mysa med mig:P Endå spenderar jag mer tid med henne.
#22 Ja sover johan sover hon är johan vaken är hon vaken. Oh samma sak mekar johan med någonting så hjälper hon till oh ta verktygen fast in under soffan

#24, Naw så gulligt ha ha

#24 Fast det där såg ju riktigt bekvämt ut ändå!
Under badkaret känns dock lite sisådär ;o)

#29 haha! Den var ju klockren! Ser ut som att ni dammsugit upp Dante och att han somnat av utmattning när han försökt gräva sig ut! :oP
#33 . Hahaha.. Luktade kanske gott?

Hehe!