Iller iFokus

Iller

Etikettallmänt-om-iller
Läst 696 ggr
[Shaiya]
0

Iller i duschen.

Imorse när jag stod och duschade hade jag badrums dörren lite på glänt så resten av hushållet kunde komma in som dom brukar, men dock förväntade jag mig inte en iller som skulle börja springa runt och dra och rulla sig i vattnet. Efter en stund av badande blev han galen, hoppade upp och naffsade mig i foten! Sen sprang han iväg och började rulla sig i soffan… Lade en handduk på golvet och sen började han rulla sig torr i den…

Han var riktigt odräglig imorse Skrattande Han hoppade runt och försökte naffsa på oss alla och så hoppade han på kuddar och ALLT han kom åt. Men efter en läääskig utomhus vistelse med hunden så blev han lugn… i alla fall mot oss två beningar. Han jagade bort både hunden och katterna från soffan mer än en gång… Det lilla monstret skulle pront ha en 4 sits soffa helt för sig själv Flört

IdaJosephine
0

Haha, Turbo älskar att duscha med oss =D Han gör det såfort han får chansen =P

[Shaiya]
0

Vad mysigt! Skrattande Den ända pälsklädda varelsen här hemma som vill duscha med oss två beningar är ena katten… och nu illern Tungan ute

cannaydia
0

Alla valparna här är ena riktiga vattendjur! De ligger i vattenbaljan/drickbacken och plaskar runt dagligen. såfort det ges nytt vatten ska det smuttsas nerObestämdkul har de iafSkrattande

[Shaiya]
0

#3 Jag märker att Uno kommer från dig. Han blir helt gaalen när man ställer ner en stor skål med vatten på golvet eller när badrumms golvet är blött. Men det gör ingenting, han torkar sig själv bara man lägger en handduk på golvet Skrattande Som tur är så har jag en vattenautomat så han kan inte direkt bada i "vattenskålen" Skrattande

illernettan
0

Grizzlie älskade att ta tag i duschdraperiet och dra iväg med det så långt det gick, släppa draperiet och dra en repa på duschgolvet, sedan snabbt iväg för att sätta blöta tassavtryck i resten av lägenheten Skrattande. Det var ofta lika blött på golvet utanför duschen som det var i duschen.

Hillbiörns illrar finns på Facebook.