Iller iFokus

Iller

Etiketterskötselbeteendeuppfostran
Läst 1476 ggr
Alexandra83
0

är det normalt?

Min iller han varit lite annorlunda idag..han har mest sovit under hela dagen.vaknar bara för att bajsa ,äta sen han leker typ 10 min och sömn igen…jag börjar bli orolig eftersom han brukar vara mer aktiv.är det normalt att dem har såna dagar?

har har vält ett glas med fanta i som han förmodligen slickade på efter han vält glaset..men det kan inte ha påverkat så mkt att han bli sjuk av det….

jag ska ha koll på honom…han sover nu igen…undrar om han kommer va super aktiv under natten nu…

har ni varit med om nåt liknande?

Theres
0

Jag blir alltid jättenojig när mina blir sådär trötta, så jag brukar tvinga dem att leka, men sedan blir jag trött själv, så jag ger upp. Brukar inte vara något fel på mina just då iallafall. Men verkar han konstig imon med så kanske det är något fel?

golf.ifokus.se

Alexandra83
0

ja,jag tänkte också att om han e likadan imorgon kanske åka till en vet. men jag hoppas han e bara extra trött…ska skriva imorgon och berätta hur  gick. men han äter och kisar och bajsade så det e bra iaf…håller tummarna att han blir sig själv igen.

god natt.

Aviendha
0

Mina är typiska periodare. Vissa dagar ser jag dem knappt (nåväl, Camaro är alltid framme) och andra så är de vakna och aktiva som bara tusan och tycks knappt sova alls.

Alexandra83
0

jag vet inte vad det var..men han är sig själv igen:) så glad och busig som vanligt.

så lättad!!