Iller iFokus

Iller

Etikettersäljesköpesomplaceras
Läst 784 ggr
sarae
0

iller tös säljes

Faxlin
0

Hoppas hon hittar ett bra hem. Hon var ju söt. Fast det är klart, vilken iller är inte söt.

Cave quid dicis, quando, et cui
Audiatur et altera pars

[tiiia]
0

hur kan de ta 2500kr för en omplacering på 7mån??

sarae
0

jadu bra fråga… uppenbarligen är det viktigt att få igen vad man betalat för en kär familje medlem

Sarah
0

Den bilden känner jag igen! hon har varit på annons tidigare för inte så länge sen alls.

sarae
0

yup…hon var uppe för ett tag sen, men då verkade ägaren bestämma sig för att försöka ha kvar henne med allergi och allt…

kitty
0

det är Miltons syrra för övrigt..

tycker en milton räcker i mitt hem…

Soffi
0

Det är ju bra att ägaren ändå gjorde ett försök, sen att det inte lyckades är ju en annan sak.

Smeagol
0

ÅÅÅ,,.,henne vill ja ha!!! Hon är så gullig. mailade henne förra gången men då beslöt hon sig för att behålla henne.

[HannahoHenrik]
0

oh det är Dollars syster vill så gärna ha! men lite tidigt Dollar är inte ens hemmastadd än =( hoppas hon hittar nån bra ägare

Sara
0

Tycker det ser ut som om hon har tappat en kindtand på höger sida (hennes vänstra). Kan oxå vara bilden som "ljuger".

Kolla upp det om ni är intresserade av henne.

Sara

Theres
0

Hihi, honom brukar jag snacka med på MSN…undrar om jag får förtur då ;)

golf.ifokus.se

sabinshe
0

ska man inte testa sig om an är allergisk innan man skaffar sig ett djur? jag har tid på sjukhuset om två veckor att testa mig mot illrar/pälsdjur nu om jag hittar en iller för säkerhets skull. jag är ju inte de mot mosters iller, men för säkerthets skull ändå, heldre säker inte nte ha en anning .

[jenkass]
0

#12 det kan ju vara så att allergin utvecklas med åren…

sarae
0

Anonsen finns inte kvar..kanske någon här som fått hem den lilla tösen?

Faxlin
0

Ja, är det någon här som fått tillökning med denna sötnos? Då bara måste ni ju skvallra. ;-)

Cave quid dicis, quando, et cui
Audiatur et altera pars

Gilla
0

Nyfiken… Det är ju Marwins syster. Vi vill ju…eller snarare Marwin vill gärna ha en lekkompis. Fast så mycket för en omplacering?Nu är inte pengar det viktigaste men… Kunde vara kul med att se om det var olika med illrar från olika ställen. Marwin är ju bitfri (iaf på oss vuxna i familjen)och hur go som helst men vill nog ha en annan från en annan "familj" för att se skillnad. Fast…var nog lite sugen. Tur/otur att det inte var jag som har körkort i familjenFlört var ju en liiiiten bit bort.

sarae
0

ingen som fått hem denna lilla tös?;)

sarae
0

så frågar jag samma sak igen ;)

Velsan
0

Hon bor i sthlm nu :)