ÖL för illerälskare
haha coolt
Se bara till att dom inte får smak på de, då blir troligtvis deras busryck 7 ggr värre hahahha.
#2 Tänkte det var husse och/eller matte som skulle få chansen till busryck ;-)
#3 HAHAHA!

Jag vill ha en flaska om du lyckas få dom att ta hem det=)
#3, hahahahahaha vilket party de skulle bli

Den ar ratt god faktiskt :) Finns det inte att fa tag pa i Sverige alltsa? Den finns ju overallt har, sa om transport kunde ordnas pa nagot bra satt skulle jag ju kunna skicka over nagra. Skulle sagt att jag kan ta med mig nar jag aker hem, men vet inte nar det blir.. Kanske inte forrens till julen 
// Amanda

Badgers ale smakar bra! Kul i England är också alla småbryggerier med sina egna specialiteter. Tyvärr minskar också dom då fler och fler blir olönsamma och lägs ned.
Pundet är ju attraktivt att handla i just nu. Var det runt 11:- det var nere i nu va?
Får du besked från Systembolaget så är vi gärna på och importerar också! Är seriöst intresserade.
Medarbetare på sajten irishcob
Kan man kopa san ol i tyskland? For jag er ar i tyskland nu.
#9 Hör med personal i lämplig butik vettja ^^
Paulina
Kan iller olen finnas i burg?
#12 Vill ha …illern som slickar på flaskan får gärna följa med den också
Jag har glömt att kolla med systemet, om man kunde köpa ölen, har du gjort det?
Den finns inte på systemet utan man år göra en privatimport (kallas så även om en svensk representant finns). Jag har nyligen skickat lite frågor till bryggeriet om de har en svensk representant vilket skulle underlätta även om jag ändå måste ta det via systemet. Vi får se vad de svarar annars så ska jag kolla med systemet vad det kostar att ta in en låda från england m.h.a. dem. Ska se om det hinns med innan vi dyker upp i sommar
"12, Oh den ser go ut, en sån vill jag me ha ha o naturligtvis får illrarna oxå följa med 

På http://www.internationalbeershop.com.au/ kan man beställa den ölen. vet dock inte rikigt hur det fungerar med tull osv. men den är jäkligt dyr :P men har fått riktigt bra omdömen.
Har frågat Badger Direct om de skeppar till Sverige. Få se om jag får nått svar.
£24 för en låda plus frakt. Undrar vad frakten kan bli till svedala om de överhuvudtaget skeppar hit?
#18 Vågar inte gissa, det är ju både frakt och tullavgifter tror jag. Men troligen säljer dom inte direkt till privatpersoner :-( Det blir spännande att få höra vad dom svarar, för det tror jag nog dom gör 
En uppdatering.
Badger direct svarar inte på min fråga om de skeppar till Sverige, och jag har frågat 2 ggr.
Kontaktade även systembolaget om privatimport via dem och har nu fått svar.
Producenten Hall & Woodhouse Ltd har hänvisat oss till deras svenska leverantör Meadow Valley Wines som meddelar att minimiköp är en 1 pall =480 st.
Vilket innebär 30 lådor öl.
Är du intresserad av att vi tar fram en offert för en hel pall vänligen återkom till oss på privatimporten på e-post privatimport@systembolaget.se eller Tel 08 503 326 20.
För att få ihop en sån grej behöver vi vara 10-15 personer inte bor alltför långt ifrån varandra och som tar 2-3 lådor var, vilket kan vara lite knepigt att få ihop, och dessutom få ihop logistiken för att fördela ut dem.

Är intresserad iaf =) Bor i Örbyhus, Tierps kommun.

dom sander ej utan for uk utan man far aka dit om man vill ha;
gjortde en for fragan for et tags sedan och fick svaret om att dom sander ej utan for uk,
sa det ar bara att ta baten over eller be nagon chaffis att koppa med sig nar dom ar uk;
Vad kommer en pall att kosta då? låter mycket

#22 så vad då? de kan inte skicka till sverige? hängde inte riktigt med?
hmm har släkt i UK. kan säkert ordna något via dem…

Nej dom sander inte utanfor UK till privat personer;
Sjalvklart olen finns aven i Dover; London; och lite runt om fick en lista av dom i vilka omraden som saljer just den olen hittar den bara inte nu;
Min pojkvanns bror ska snart aka over en dagen for att halsa pa sina vanner i uk sa da skulle han kopa med sig till mig;
Att be sysytem bolget ta he till SV blir dyrt dels sa har du momsen sedan ska systembloget tjana pa det sa det kommer att kosta en hel del;
Det ar ingen tull avgift inom EU; Om du inte som privat person ytar in ex pall â blir det alkohol moms; skatt; och arbetskostnad for deras jobb for att dom har fatt raknat ut det du har och da ar man uppe i ganska manga pengar;

Hihi dessa såg jag när jag var i London :D Tänkte faktiskt köpa en bara för att, men väskan blev full med annat 
Får återkomma med vad det kostar. Snygg och rolig flaska att ha i skåpet hemma ju :-D
/ zickans.com uppfödare av tamråttor och guldhamster i Västerås
Värd på Råttor, Exotiskadjur.
#29 Tyvärr ganska dyrt se inlägg #20.
Däremot så har jag en bekant i England som skulle kolla vad det kostar att skicka en låda. Få se vad han kommer fram till.
#28, ha ha ha vilken stil, den e bara miiiiiiiiiiiiiin ha ha ha
#28 hon har verkligen blivit en snygg tös och en liten ölfantast :-)

Hahaha! Har hemma ar vin mera populart :P
// Amanda

det hoppas jag du hinner. Jag ska kolla med systembolaget på måndag, när jag är till "metropolen i söder"