Hushållspapper m.m.
Vi snittar 1 liter klorin och 4 hushållspappersrullar *phew* i veckan här hemma. Någon som har något bra tips på platser där man kan köpa MEGA pack? Löjligt när man åker och storhandlar och den enskillt största kostnaden är toapapper (strax följt av kött till djuren).
City gross är dom enda jag vet som säljer riktig storpack

Ok, skall kolla upp det. Coop forum säljer ju 24 pack men det räcker inte långt (skrev fel, snittar 6 rullar i veckan. inte 4).

ÖB?

Jag vet att man kan beställa hel bal.. hade en klasskompis i mellanstadiet vars familj gjorde det så sök på nätet?

#3: Ok, värt att kolla. Har nog aldrig varit på ÖB i hela mitt liv. Men det finns ett i närheten. Blir nog en söndagstripp..
#4: Har försökt hitta men de jag hittar är enbart för företag alt. samma storlek som hos coop.
På ÖB och Netto kan man väl köpa hela balar?
Hälsningar Malin
men hjälp vad mycket! Lever ni konstant i klorinångor där hemma då kan man tänka? :P
Sajtvärd på Iller.ifokus
#7 Iller så har dom inte toalåder bara golvet? :P
Hälsningar Malin

1 liter klorin??? miljöbovar! ;) My god. Jag har klorin eller rengöringsmedel blandat i vatten i en sprayflaska. En liter i veckan och då går det åt ca ½ dl klorin… ;)
Holy crap! Jag rekommenderar blöja i det här extremfallet! :P
Industritorkpapper borde väl vara billigare per torkning än hushållspapper, om man nu får tag på det..
Paulina

Jag snittar ungefär lika mycket hushållspapper jag med! :P Men dock inte klorin, hjälper det att få bort lukten som fastnar på golvet? Är väldigt jobbigt att sova när man har kisslukt brevid sängen :( Moppa som vanligt hjälper ju inte.
Willy's brukar ha Eldorado toa- och sakert husshallspapper i jaaattestora forpackningar.

#7 Sörj för god ventilation;)
#8 VI har nog fler lådor än de flesta, de utnyttjas också. Problemet är bara att vissa illrar "äger" vissa lådor och försvarar dem till döden. Vilket får resultatet att de andra illrarna får gå utanför när de befinner sig i den delen av lägenheten (sen är de nog lite lata också).
#9 Japp, that's us! Vi blandar ungefär 1+4 i sprayflaskorna och skurvattnet. Skurar man sedan en gång varannan dag och torkar bajs morgon, middag och kväll så går det åt en del.
#10 Jo, jag börjar också fundera i de banorna, finns ju blöja till hund så…
#12 Tack. SKall åka runt till citygross, willys, öb m.m. imorgon och se om jag inte kan köpa en pall eller så.