Iller iFokus

Iller

Etiketterfotonfilmer
Läst 809 ggr
FerretCrow
0

Tillökning av 3 st

Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.

Har ju helt glömt att berätta att vi fått tillökning här hemma av 3 st små lurviga bebisar.

Idag blir dom 5 veckor och busar mer än…ja jag vet inte vad.

Har spärrat av mitt datarum med valphagen och ja sitta här får man ont i tårna kan jag ju lova.

Temat på dessa är iaf Alvin & gänget.

Alvin = svartvit hane

Simonè "von spott & fräs" = skäldpaddsfärgad hona

Teodore = Rödvit hane

Hanarna söker fortfarande hem ;)

Dessa förgyller nu vårat hem med en massa bus.

Hoppas alla haft det bra i sommar.

har nyare bilder på min FB sida =)

MVH erika och alla tussar här hemma.

Gottfridsson
0

Grattis, vilka sötisar familjen blivit utökad med :-)

FerretCrow
0

#1 tack. ja hade det bara gått hade jag behållt allihopa, gör så ont på ett sätt dom skall lämna oss men tyvärr är jag ju allergisk så jag klarar inte av vuxna katter =(

Gottfridsson
0

#2 Kan tänka mig att du vill ha dom kvar :-), men det är ju inte alltid man kan göra det man vill :-( Hoppas du hittar bra hem åt dom.

FerretCrow
0

#3 ja till honan har ja hittat ett kanon hem hos en kompis så hon var tingad innan hon ens var född, sedan har jag fler kompisar som funderar. en tjej är intresserad av båda hanarna och hon är jätte händig med djur då hon även pluggade djurvård med mig men hon skulle först kika på ett hus imorgon innan hon visste mer

Gottfridsson
0

#4 Låter ju toppenbra Glad Roligt för grabbarna, om dom kan få komma till samma hem :-)

Norrskenets
0

Dom är ju så söta. Synd att du jobbar för fullt den här veckan annars hade jag ju tänkt titta förbi :)

FerretCrow
0

#6 jo jag jobbar imorgon och sedan på torsdag kommer jag vara hemma för anton är ju sjuk men även jag börjar bli sjuk, sedan jobbar jag non stop, men sista dagen är på tisdag jag jobbar men sedan åker jag på kryssning, men jag har inte tänkt flytta ännu iaf ;)

Norrskenets
0

#7 Som sagt fullt hehe;) Nä det är klart, blir fler tillfällen:)

FerretCrow
0

#8 ja det hoppas jag på =)

FerretCrow
0

Inbäddat innehåll kan använda tredjepartscookies och spårningsskript.

Måste ju visa klippet när 2 av dom leker med leksaker för första gången =)